Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zara wprowadza nowość na polskim rynku: automatyczny punkt odbioru zakupów ze sklepu internetowego

Punkt działa w otwartej właśnie placówce Zary w krakowskim Bonarka City Center

Jak można dowiedzieć się z tekstu opublikowanego przez Business Insider, znana sieć sklepów odzieżowych Zara otworzyła w Krakowie, w Bonarka City Center swój największy salon w Polsce, a w nim automatyczny punkt do odbioru zakupów internetowych.

Przeczytajcie także: Nowy abonament w ofercie Allegro

To pierwszy taki punkt w Polsce. Podobny pojawił się w sklepie Zary w Londynie w maju 2018 r. Aby odebrać w nim zakupy internetowe, należy zeskanować kod QR lub wprowadzić przesłany PIN. Dzięki zastosowanej technologii punkt odbioru przesyłek w nowym salonie Zary może zlokalizować paczkę w kilka sekund. System jest w stanie jednocześnie zarządzać 900 przesyłkami.

Przeczytajcie także: Autopay już nie tylko na autostradach

Firmy handlowe coraz odważniej eksperymentują z rozwiązaniami do automatycznej obsługi klientów. Czynnikiem motywującym je do tego są zapewne m.in. coraz większe problemy ze znalezieniem kadry pracowniczej, ale i kolejne zmiany przepisów. W Polsce chodzi między innymi o zakaz handlu w niedzielę. Już kilka firm testuje sklepy bez obsługi, które mogą działać także w niehandlowe dni. Jeden z nich otwarto niedawno w Poznaniu. Zastosowano w nim system płatności podobny do tego z aplikacji Autopay, umożliwiającej bezobsługowe regulowanie należności za przejazdy autostradami. Więcej na ten temat tutaj.

Źródło: Business Insider

Fot. Zara

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies