Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa usługa InPostu. "Szybkie Nadania" pozwalają wysłać paczkę niemal bez formalności

Wystarczy wypełnić dane przesyłki online i nadać ją w dowolnym paczkomacie InPostu

InPost poinformował o uruchomieniu nowej usługi o nazwie "Szybkie Nadania". Pozwala ona nadać przesyłkę bez zakładania konta i logowania. Trzeba tylko wypełnić dane online i pozostawić ją w dowolnym paczkomacie lub punkcie obsługi paczek.

Przeczytajcie także: Więcej paczkomatów przy marketach Kaufland

InPost twierdzi, że dzięki nowej usłudze oszczędza się czas omijając kolejki na poczcie. Klient ma też swobodę co do pory nadania, bo może to zrobić w paczkomacie przez 24 godziny na dobę. – W InPost paczki można nadać na trzy sposoby – przez kuriera naszej firmy, używając Managera Paczek lub bezpośrednio z paczkomatu z opcją płatności kartą. Ta ostatnia forma nie wymaga nawet rejestracji, a jedyne czego potrzeba do nadania przesyłki to numery telefonów komórkowych nadawcy i odbiorcy – stwierdził, cytowany w komunikacie, prezes spółki Rafał Brzoska.

Przeczytajcie także: InPost zapowiada rozwój sieci lodówkomatów

InPost podkreśla, że liczba jego paczkomatów (5 tys.) przekroczyła skalę placówek własnych Poczty Polskiej, których jest 4,6 tys. Rozwój sieci urządzeń do odbioru (i nadawania) paczek napędza rosnący rynek e-commerce i niemal powszechne niezadowolenie z jakości usług kurierskich. Przypomnę, że Poczta Polska staje do konkurencji z InPostem w tej dziedzinie i we współpracy z największą polską siecią handlową, czyli Biedronką, stawia swoje automaty do odbioru paczek.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies