Docelowo system transakcyjny i aplikacja EnveloBanku mają być podstawowym oknem na cyfrowy świat Banku Pocztowego
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej na temat wyników finansowych władze Banku Pocztowego pochwaliły się kilkoma nowościami, które szykują dla swoich klientów. O jednej pisałem już wcześniej. Mam na myśli płatności Garmin Pay i Apple Pay. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj. Warto też wspomnieć o kilku innych zapowiedziach, w tym przede wszystkim o ważnej zmianie w obszarze bankowości internetowej i mobilnej.
Jak powiedzieli przedstawiciele Pocztowego, już za kilka dni ma zacząć się kampania informacyjna, w której bank będzie zachęcał do przejścia na platformę EnveloBank. Początkowo aby zyskać dostęp do tego systemu transakcyjnego oraz powiązanej z nim aplikacji mobilnej, będzie trzeba złożyć odpowiedni wniosek. Ale skończy się wreszcie absurd, z którym klienci Pocztowego mają dziś do czynienia. Aby korzystać z EnveloBanku, muszą najpierw zamknąć stary rachunek i otworzyć nowy, z nowym numerem na platformie EnveloBank.
Z innych nowości, jakie wkrótce trafią do klientów Banku Pocztowego, warto wspomnieć o markecie udostępnionym już w aplikacji mobilnej EnveloBanku – odpowiednią aktualizację już można pobrać. Na razie jednak półki w markecie są puste. Zapełnią się najwcześniej w przyszłym miesiącu. Za jego pomocą będzie można ubiegać się m.in. o pożyczkę gotówkową i włączyć dwie nowe usługi przygotowane z Pocztą Polską. Chodzi o e-Awizo i e-Polecony. Dzięki nim informację o awizo i liście poleconym znajdującym się w skrzynce pocztowej, będzie można otrzymywać SMS-em na wskazany numer telefonu komórkowego.