Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowy bank wchodzi na polski rynek. Pod marką Facto oferować będzie produkty oszczędnościowe

Marka Facto należy do włoskiej BFF Banking Group

Grupa BFF, która w Polsce obecna jest od 2016 r. po przejęciu firmy Magellan, zamierza uruchomić tu oddział banku i wprowadzić na rynek nową markę – Facto. Tak przynajmniej wynika z zaproszenia na przyszłotygodniową konferencję prasową, rozesłanego właśnie do dziennikarzy finansowych.

Przeczytajcie także: ING udostępniło produkcyjne API

Na zaproszeniu można przeczytać, że pod marką Facto oferowane będą w Polsce produkty depozytowe dostępne online. Conto Facto, czyli rachunek oszczędnościowy, sprzedawany jest już na innych rynkach, na których działa BFF, m.in. od 2014 r. we Włoszech. Szczegółów oferty w Polsce na razie nie znam, ale na pierwszy rzut oka przypomina mi ona schodzącą wkrótce z rynku markę BGŻ Optima.

Przeczytajcie także: Allegro wprowadza płatności odroczone

Grupa BFF to włoska spółka, która od 2013 roku może pochwalić się licencją bankową. Specjalizuje się w faktoringu i zarządzaniu wierzytelnościami na rynku medycznym i w sektorze samorządowym. W czerwcu 2016 r. przejęła działającego w tym samym obszarze i notowanego na warszawskiej giełdzie Magellana, którego później wycofano z parkietu.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies