Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Płatności Google Pay dla 13 tys. sklepów internetowych. Nową metodę płatności wprowadza platforma Shoper

Połowa transakcji w sklepach korzystających z jej oprogramowania odbywa się już za pomocą szybkich płatności online

Platforma Shoper dostarcza oprogramowanie, szablony graficzne i obsługę technologiczną dla właścicieli sklepów internetowych. Ma ok. 13 tys. klientów i niebawem udostępni w swoim systemie nową metodę płatności – Google Pay. Jak informuje – obie firmy rozpoczęły integrację systemów.

Przeczytajcie także: Co trzeci internauta porzuca swój koszyk z e-zakupami

Według raportu Shopera pay by linki, płatności kartą i Blikiem stanowią połowę transakcji dokonywanych w sklepach korzystających z tej platformy. W porównaniu do poprzedniego badania z 2017 r. to wzrost o prawie 13 punktów procentowych. – Wzrost popularności płatności online odbywa się przede wszystkim kosztem zwykłych przelewów bankowych, których nadawanie okazuje się już zbyt czasochłonne dla klientów – podkreślają autorzy raportu.

Według opracowania także w obrębie samych płatności online również widać zmiany. Pomiędzy styczniem a czerwcem 2019 r. z 18 proc do 23 proc. wzrósł udział transakcji opłacanych Blikiem. O 5 punktów procentowych do niespełna 68 proc. stopniał natomiast udział transakcji typu pay by link przechodzących przez strony internetowe banków.

Przeczytajcie także: Za zakupy w sieci wciąż najczęściej płacicie gotówką

Raport jest oparty o dane z ponad 10 tys. e-sklepów korzystających z platformy Shoper w okresie styczeń 2017 – czerwiec 2019. Analiza dotyczy ponad 1,5 mln transakcji przeprowadzonych z wykorzystaniem różnych metod płatności online, za pomocą gotówki w punkcie odbioru, zwykłego przelewu i za pobraniem. Transakcje zostały dodatkowo przeanalizowane pod kątem wyboru sposobu płatności online (pay by link, Blik i płatności kartą).

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies