Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Visa promuje płatności zbliżeniowe i mobilne. Nowa kampania organizacji

W spocie reklamowym i na plakatach podkreślana jest wygoda i szybkość transakcji bezstykowych

Visa rozpoczęła kampanię reklamową zachęcającą do płatności zbliżeniowych umożliwiających płacenie za zakupy i usługi kartą, mobilnie (przy pomocy smartfona lub zegarka) albo też online za pośrednictwem aplikacji w telefonie.

Przeczytajcie także: Piłkarscy kibice płacą zbliżeniowo

Spoty telewizyjne, posty w mediach społecznościowych oraz reklamy na billboardach pokazują, że płacąc visą można mieć dostęp do swoich pieniędzy zawsze i wszędzie. Organizacja zwraca uwagę, że mimo popularności płatności bezgotówkowych Polacy wciąż w niektórych sytuacjach, jak płacenie za drobne codzienne zakupy czy regulowanie należności za rzeczy kupione w internecie, z przyzwyczajenia mają tendencję do wybierania gotówki. Kampania ma ich zachęcić do zmiany tych nawyków.

– Chcemy pokazać konsumentom co zyskują, płacąc zbliżeniowo. Płatności dokonywane kartą, smartfonem lub zegarkiem umożliwiają szybki i wygodny dostęp do pieniędzy, także tych drobnych – nawet gdy nie mamy przy sobie portfela. Oszczędzają też czas eliminując konieczność szukania drobnych i odliczania konkretnej kwoty – podkreśla, cytowana w komunikacie prasowym, Katarzyna Jezierska, szefowa marketingu na Europę Centralną i Wschodnią w Visie.

Przeczytajcie także: Visa promuje płatności mobilne

Ogólnopolska kampania Visy potrwa do 27 października. Przypomnę, że jednocześnie do 9 września trwa zorganizowana przez Visę loteria promocyjna, w ramach której organizacja promuje płatności mobilne smartfonami i smartwatchami. Do wygrania jest ponad cztery tysiące nagród, a główna to elektryczny skuter. Więcej na ten temat tutaj.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies