W spocie reklamowym i na plakatach podkreślana jest wygoda i szybkość transakcji bezstykowych
Visa rozpoczęła kampanię reklamową zachęcającą do płatności zbliżeniowych umożliwiających płacenie za zakupy i usługi kartą, mobilnie (przy pomocy smartfona lub zegarka) albo też online za pośrednictwem aplikacji w telefonie.
Spoty telewizyjne, posty w mediach społecznościowych oraz reklamy na billboardach pokazują, że płacąc visą można mieć dostęp do swoich pieniędzy zawsze i wszędzie. Organizacja zwraca uwagę, że mimo popularności płatności bezgotówkowych Polacy wciąż w niektórych sytuacjach, jak płacenie za drobne codzienne zakupy czy regulowanie należności za rzeczy kupione w internecie, z przyzwyczajenia mają tendencję do wybierania gotówki. Kampania ma ich zachęcić do zmiany tych nawyków.
– Chcemy pokazać konsumentom co zyskują, płacąc zbliżeniowo. Płatności dokonywane kartą, smartfonem lub zegarkiem umożliwiają szybki i wygodny dostęp do pieniędzy, także tych drobnych – nawet gdy nie mamy przy sobie portfela. Oszczędzają też czas eliminując konieczność szukania drobnych i odliczania konkretnej kwoty – podkreśla, cytowana w komunikacie prasowym, Katarzyna Jezierska, szefowa marketingu na Europę Centralną i Wschodnią w Visie.
Ogólnopolska kampania Visy potrwa do 27 października. Przypomnę, że jednocześnie do 9 września trwa zorganizowana przez Visę loteria promocyjna, w ramach której organizacja promuje płatności mobilne smartfonami i smartwatchami. Do wygrania jest ponad cztery tysiące nagród, a główna to elektryczny skuter. Więcej na ten temat tutaj.