Menedżer będzie odpowiedzialny za promocję marki i jej produktów oraz za projekty sponsoringowe
Mastercard poinformował, że 1 lipca stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale firmy objął Jerzy Hołub. Wcześniej funkcję tę sprawował Paweł Kotowski. Hołub jest doktorem socjologii Polskiej Akademii Nauk i Czeskiej Akademii Nauk oraz absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
Nowy dyrektor zajmie się strategią i będzie odpowiadał za realizację działań promujących markę oraz rozwiązania technologiczne i produkty Mastercarda. Będzie też nadzorował działania związane z projektami sponsoringowymi firmy w Polsce, takimi jak m.in. Mastercard OFF CAMERA, Orange Warsaw Festiwal, Open’er Festival i Kraków Live Festival. Ma odpowiadać także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy.
Jerzy Hołub ma siedemnastoletnie doświadczenie marketingowe, które zdobył pracując w firmach: Orange, T-Mobile, Luxmed i PZU. Do zespołu Mastercard przeszedł z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z koncernami Google, Samsung i Cisco.