Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
ING wprowadza nowy kanał komunikacji przez aplikację. Od teraz w Moim ING mobile dostępny jest czat

Z nowej usługi mogą korzystać zarówno użytkownicy telefonów z systemem Android jak i iOS

Użytkownicy aplikacji Moje ING mobile zyskali nowy sposób komunikacji z bankiem. Od teraz w aplikacji znajdą czat. Aby uruchomić funkcję, należy zalogować się do apki a następnie na samym dole strony głównej odszukać przycisk czat. Rozwiązanie jest dostępne zarówno dla użytkowników urządzeń z systemem Android jak iOS. Wystarczy pobrać najnowszą wersję aplikacji.

Przeczytajcie także: Zobaczcie jak szybko karty rosną w internecie

Czat w aplikacji bankowej to usługa znana na polskim rynku od dłuższego czasu, bo możecie z niego skorzystać np. w apce mBanku. Na razie nie jest standardem, ale wkrótce może się nim stać. Bankowcy twierdzą, że klienci wolą czatować niż rozmawiać z doradcą banku przez telefon albo za pomocą połączenia wideo. Poza tym młode pokolenie użytkowników smartfonów przyzwyczajone jest do tego rozwiązania, ponieważ na co dzień używa komunikatorów takich jak Messenger czy WhatsApp.

Przeczytajcie także: ING wprowadza głosową obsługę swojej aplikacji mobilnej

Natomiast aplikacja Moje ING mobile ma więcej innowacyjnych rozwiązań. Na przykład kilka miesięcy temu bank jako pierwszy na polskim rynku wprowadził do niej obsługę głosową za pośrednictwem Asystenta Google – więcej na ten temat tutaj. Wcześniej ING udostępniło użytkownikom swojej aplikacji specjalną klawiaturę, której elementem jest generator kodów Blik.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies