Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polskie ePłatności wchłonęły PayUp. Fuzja obu firm formalnie została zakończona

1 lipca dokonało się prawne i operacyjne połączenie obu spółek

Polskie ePłatności przejęły firmę PayUp. Wczoraj zakończona została prawna i operacyjna fuzja obu spółek. To finalizacja trzeciej z czterech akwizycji dokonanych przez PeP w ciągu ostatnich dwóch lat. Wcześniej Polskie ePłatności przejęły integratora płatności internetowych PayLane oraz terminalową część biznesu Kolportera a niedawno także spółkę BillBird.

Przeczytajcie także: Polskie ePłatności przejmują PayUp

W tym ostatnim przypadku PeP oczekuje jeszcze na zgodę UOKiK. Urząd analizuje transakcję. Poinformował, że istnieje ryzyko, iż połączenie obu podmiotów może grozić ograniczeniem konkurencji na jednym z rynków. Przejmowana spółka specjalizująca się m.in. w obsłudze płatności za rachunki, oferuje także doładowania telefonów komórkowych oraz doładowania do energetycznych liczników przedpłaconych. Wszystko to także za pośrednictwem terminali płatniczych.

PeP mają jednak apetyt na kolejne przejęcia. Wiceprezes firmy Marcin Drozdowski zapowiedział w komunikacie prasowym, że strategia spółki zakłada zarówno akwizycje jak i wzrost organiczny.

Przeczytajcie także: PeP mają umowę przejęcia spółki BillBird

Polskie ePłatności to jeden z największych na polskim rynku agentów rozliczeniowych. Na początku tego roku spółka poinformowała, że obsługuje 95 tys. terminali płatniczych, co daje jej trzecie miejsce za eService i First Data Polska. Natomiast PayUp to firma założona w 2007 r. Przed przejęciem miała 15,5 tys. terminali, za pośrednictwem których oprócz akceptacji kart płatniczych świadczone są dodatkowe usługi np. doładowania prepaid. Jej terminale można znaleźć w placówkach sieci handlowych takich jak Groszek, Lewiatan, Delikatesy Centrum czy w hurtowniach Eurocash Cash and Carry.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies