Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
(AKTUALIZACJA OST. AKAPIT)
Awaria w Santanderze. Problemy z logowaniem do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej

Bank uporał się z częścią usterek, ale wciąż mogą być trudności z zakładką "usługi kartowe" i składaniem wniosków o 500+

Czytelnicy Cashless informują o trudnościach przy korzystaniu z bankowości internetowej i mobilnej banku Santander. Przed południem mieli problemy z zalogowaniem się do systemu oraz do aplikacji banku. Pojawiał im się komunikat: "Serwis czasowo niedostępny. Sprawdź, czy ostatnia operacja została wykonana".

Przeczytajcie także: Reklamacje po awarii Santander będzie rozpatrywał priorytetowo

Bank potwierdził, że są utrudnienia w serwisie transakcyjnym. Biuro prasowe poinformowało mnie, że jest już możliwe zalogowanie do systemu, ale wciąż niedostępne są niektóre funkcje. Nadal są trudności z obsługą zakładki "usługi kartowe" oraz brak jest możliwości skłania wniosków o świadczenie 500+. Przypomnę, że dwa tygodnie temu Santander borykał się z awarią systemu kartowego. Nie działały także powiązane z kartami płatności mobilne, takie jak Apple Pay czy Google Pay.

Przeczytajcie także: Promocja Santandera dla uczniów

Bank podkreśla, że intensywnie pracuje nad naprawieniem wszystkich elementów systemu. Gdy pojawi się informacja o tym, że bankowość Santandera działa bezawaryjnie, zaktualizuję ten tekst.

AKTUALIZACJA

Bank poinformował, że od godz. 15.30 jego wszystkie systemy działają i można już składać wnioski o świadczenie 500+. Zastrzegł jednak, że z powodu dużego zainteresowania może to trwać dłużej.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies