Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Open’er znów będzie bezgotówkowy. W promocji dostaniecie bonus od Mastercarda za doładowanie opaski płatniczej

Są też zniżki i promocje dla płacących kartą w festiwalowej aplikacji

3 lipca rusza w Gdyni tegoroczna edycja Open’er Festival, jednego z największych wydarzeń muzycznych w Europie. Mastercard jest partnerem technologicznym wydarzenia, na którym tak jak w ostatnich latach będzie można płacić wyłącznie bezgotówkowo – kartami, telefonami, zegarkami oraz festiwalowymi opaskami płatniczymi w formie silikonowej bransoletki z kartą przedpłaconą.

Przeczytajcie także: Kolejny festiwalowy sezon z opaskami płatniczymi

Podczas ubiegłorocznego Open’era opaski Mastercarada były rekordowo popularne – wydano ich 19 tys. sztuk. Uczestnicy ubiegłorocznej imprezy mogą nadal nimi płacić, tak samo jak osoby z opaskami z Orange Warsaw Festival i Kraków Live Festival. Jeśli chcecie zamówić opaskę w tym roku, można to zrobić na stronie opaska.alterart.pl i odebrać ją w punktach obsługi na terenie festiwalu. Dodatkową korzyścią jest promocja – jeśli zasilicie opaskę kwotą minimum 50 zł, Mastercard doładuje dodatkowe 10 zł. Bonus doliczany jest w momencie odbioru opaski na terenie festiwalu, ich liczba w promocji jest ograniczona.

Rejestracja opaski daje użytkownikowi dodatkowe korzyści. Otrzymuje wtedy numer PIN, dzięki czemu może płacić powyżej 50 zł. Dzięki temu można też płacić w internecie, bo użytkownik otrzymuje pełny numer karty umieszczonej w opasce oraz jej kod CVV. Po rejestracji opaskę można dodatkowo zasilić inną kartą płatniczą lub przelewem online. Korzystanie z opaski w zasadzie nic nie kosztuje. Wydatki mogą pojawić się przy wypłacie gotówki z bankomatu (3 zł) oraz przy płaceniu opaską za granicą (prowizja 1 proc. od wartości transakcji). Natomiast w przypadku niezarejestrowanych opasek od 1 października będzie naliczana opłata 1 zł miesięcznie. Jeśli na koncie pieniędzy nie będzie, wtedy opłata nie będzie pobierana.

Przeczytajcie także: Opener jeszcze bardziej bezgotówkowy

Uczestnicy Open’era będą mogli kupować jedzenie za pomocą aplikacji festiwalowej w 11 wybranych foodtruckach. Nowością jest możliwość skompletowania zamówienia, np. można dodawać lub usuwać składniki potrawy. Będzie też opcja zamawiania jedzenia na konkretną godzinę, dzięki czemu będzie można szybciej coś zjeść między koncertami. Płacący kartą Mastercard w ramach aplikacji otrzymają natomiast 20 proc. zniżki u wybranych sprzedawców. Bonus w wysokości 15 zł dostaną też osoby, które zarezerwują w aplikacji i opłacą kolację w Mastercard Music Bistro Bar by Mateusz Gessler.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies