Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Wpłatomat kasjerski. Nowe, ciekawe urządzenie od mBanku dla dużych firm

Maszyna pomaga w odbieraniu gotówki z takich placówek jak np. stacje benzynowe

mBank chwali się wprowadzeniem do swojej oferty dla największych klientów firmowych nowego urządzenia usprawniającego zarządzanie gotówką. Chodzi o takie biznesy jak np. stacje benzynowe czy supermarkety. Maszyna, nazywana wpłatomatem kasjerskim, pozwala wpłacać banknoty i automatycznie księgować je na rachunku firmy. Jej charakterystyczną cechą jest to, że nie jest publicznie dostępna – umieszczana jest na zapleczu np. stacji benzynowej i służy do obsługi gotówki pochodzącej tylko z tej jednej stacji.

Przeczytajcie także: Alior wprowadził nową kartę wielowalutową

Jak mBank pisze w komunikacie prasowym, wpłatomat kasjerski dzięki integracji z systemami wewnętrznymi przedsiębiorstw i systemem bankowości internetowej, umożliwia wpłatę i automatyczne księgowanie w czasie rzeczywistym gotówki bez wychodzenia z firmy. mBank bierze pełną odpowiedzialność za wpłacone środki od razu po ich zdeponowaniu, a urządzenie automatycznie komunikuje się z firmą konwojową w momencie, gdy zbliża się moment jego całkowitego zapełnienia.

– Wpłatomaty kasjerskie są odpowiedzią na najbardziej istotne dla przedsiębiorców kwestie związane z obrotem gotówkowym. Księgowanie w czasie rzeczywistym, odpowiedzialność banku za gotówkę w momencie jej umieszczenia w urządzeniu, zmniejszenie liczby konwojów oraz automatyczne zamawianie transportu – to udogodnienia, które mogą przynieść nawet 80 proc. oszczędności w stosunku do dotychczas ponoszonych przez firmy kosztów związanych z koniecznością obsługi gotówki – mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej mBanku.

Przeczytajcie także: Duży wzrost mobilnych klientów w bankach z Polski

Zdaniem mBanku jego wpłatomat kasjerski to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku. Powstało w oparciu o doświadczenia mBanku we współpracy z klientami biznesowymi takimi jak np. BP. Zasady współpracy są ustalane na podstawie takich informacji jak wolumen gotówki w konkretnych punktach, sezonowość oferty czy usług, zmienność obrotów, specyfikacja banknotów i bilonu używanych w danym obrocie czy dostęp do Internetu. Klient może wybrać zarówno typ urządzenia, jak i model obsługi oraz sposób finansowania. Nie musi go kupić, płaci jedynie miesięczną opłatę abonamentową.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies