W najbliższym czasie w aplikacji pojawi się możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, opłacania postoju w płatnych strefach parkowania oraz zakupu kart podarunkowych
Podczas konferencji podsumowującej wyniki pierwszego kwartału prezes PKO BP, Zbigniew Jagiełło ujawnił planowany termin zakończenia prac nad funkcją głosowego zarządzania aplikacją mobilną IKO. Stwierdził, że projekt "Talk to IKO" ma być wdrożony pod koniec tego roku lub na początku roku 2020.
"Talk to IKO" ma umożliwić sterowanie aplikacją bankowości mobilnej PKO za pomocą głosu. Wczoraj bank przedstawił inne plany związane z rozwojem IKO. W najbliższym czasie w aplikacji pojawi się możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, opłacania postoju w płatnych strefach parkowania oraz zakupu kart podarunkowych.
PKO BP poinformował też, że liczba użytkowników jego aplikacji mobilnej na koniec pierwszego kwartału wyniosła 3,4 mln, co oznacza wzrost o ok. 300 tys. w porównaniu ze stanem z końca 2018 r. Bank ma 9,5 mln klientów detalicznych i firmowych i liczy, że na koniec tego roku z IKO będzie korzystało 4 mln użytkowników.