Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
"Talk to IKO" najwcześniej pod koniec roku. PKO BP wdroży głosową obsługę swojej aplikacji

W najbliższym czasie w aplikacji pojawi się możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, opłacania postoju w płatnych strefach parkowania oraz zakupu kart podarunkowych

Podczas konferencji podsumowującej wyniki pierwszego kwartału prezes PKO BP, Zbigniew Jagiełło ujawnił planowany termin zakończenia prac nad funkcją głosowego zarządzania aplikacją mobilną IKO. Stwierdził, że projekt "Talk to IKO" ma być wdrożony pod koniec tego roku lub na początku roku 2020.

Przeczytajcie także: PKO BP chce wprowadzić głosową obsługę transakcji w aplikacji mobilnej

"Talk to IKO" ma umożliwić sterowanie aplikacją bankowości mobilnej PKO za pomocą głosu. Wczoraj bank przedstawił inne plany związane z rozwojem IKO. W najbliższym czasie w aplikacji pojawi się możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, opłacania postoju w płatnych strefach parkowania oraz zakupu kart podarunkowych.

Przeczytajcie także: The Heart poszuka fintechów dla PKO BP

PKO BP poinformował też, że liczba użytkowników jego aplikacji mobilnej na koniec pierwszego kwartału wyniosła 3,4 mln, co oznacza wzrost o ok. 300 tys. w porównaniu ze stanem z końca 2018 r. Bank ma 9,5 mln klientów detalicznych i firmowych i liczy, że na koniec tego roku z IKO będzie korzystało 4 mln użytkowników.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies