Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Awaria w Banku Millennium. Są problemy z zalogowaniem do systemu transakcyjnego

Bank potwierdza problemy i deklaruje, że pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności Millenetu

Czytelnicy Cashless informują o trudnościach przy korzystaniu z Millenetu. Mają problem z zalogowaniem się do systemu bankowości elektronicznej, niektórzy narzekają też na wolno działającą aplikację.

Przeczytajcie także: Nowy Millenet już dostępny dla pierwszych klientów

Biuro prasowe banku Millennium potwierdziło, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu oraz że eksperci banku pracują nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

Bank nie wyjaśnia powodów awarii, ale można podejrzewać, że jest ona związana z wprowadzaniem nowej bankowości internetowej w Millennium.

Przeczytajcie także: Nowy serwis internetowy Millennium jeszcze w maju

Przypomnę - w ubiegłym tygodniu bank udostępnił pierwszej grupie klientów detalicznych nowy serwis bankowości elektronicznej. W kolejnych dniach dostęp do niego mieli otrzymać następni użytkownicy. Prezes Millennium, Joao Bras Jorge zadeklarował, że wszyscy klienci instytucji będą mogli korzystać z nowego Millenetu jeszcze w tym miesiącu.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Cashless na Youtube

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies