Bank potwierdza problemy i deklaruje, że pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności Millenetu
Czytelnicy Cashless informują o trudnościach przy korzystaniu z Millenetu. Mają problem z zalogowaniem się do systemu bankowości elektronicznej, niektórzy narzekają też na wolno działającą aplikację.
Przeczytajcie także: Nowy Millenet już dostępny dla pierwszych klientów
Biuro prasowe banku Millennium potwierdziło, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu oraz że eksperci banku pracują nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.
Bank nie wyjaśnia powodów awarii, ale można podejrzewać, że jest ona związana z wprowadzaniem nowej bankowości internetowej w Millennium.
Przypomnę - w ubiegłym tygodniu bank udostępnił pierwszej grupie klientów detalicznych nowy serwis bankowości elektronicznej. W kolejnych dniach dostęp do niego mieli otrzymać następni użytkownicy. Prezes Millennium, Joao Bras Jorge zadeklarował, że wszyscy klienci instytucji będą mogli korzystać z nowego Millenetu jeszcze w tym miesiącu.