Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Banki spółdzielcze SGB wprowadzają Blika. Wdrożenie na ostatniej prostej

Według władz SGB prace techniczne umożliwiające klientom płacenie Blikiem są na końcowym etapie

Z komunikatu opubllikowanego przez SGB wynika, że prace nad wdrożeniem Blika są zaawansowane i wkrótce klienci banków spółdzielczych SGB będą mogli płacić przy użyciu smartfonów wykorzystując jedną z najszybciej rozwijających się w Polsce platform mobilnych.

Przeczytajcie także: SGB wzmacnia zarząd

Cytowany w komunikacie dyrektor departamentu bankowości mobilnej i kart w SGB Banku, Robert Tórz stwierdził, że bank finalizuje bardzo ważny projekt, który pozwoli wzmocnić mobilną ofertę banków spółdzielczych SGB. – To pierwszy etap mobilnego przyspieszenia w sektorze bankowości spółdzielczej, ponieważ równolegle pracujemy nad kolejnymi usługami w tym obszarze – dodał.

Spółdzielczą Grupę Bankową tworzy 196 banków spółdzielczych i SGB Bank. Mają one sieć ponad 1,5 tys. placówek. SGB od dłuższego czasu deklaruje chęć wdrożenia nowych funkcji w ramach swojej bankowości elektronicznej i mobilnej, m.in. Apple Pay i Google Pay, ale na razie z żadnej z nich klienci nie mogą korzystać. Blik może być pierwszym krokiem zwiastującym wprowadzenie tego rodzaju płatności w tej instytucji.

Przeczytajcie także: Blik miał prawie 100 mln transakcji w 2018 roku

Przypomnę, że w 2018 r. Polacy zrealizowali 91 mln transakcji Blikiem, prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej. Ich wartość przekroczyła 12 mld złotych. Wiekszość, bo ponad 66 mln tych płatności, to transakcje w internecie. Blik jest dostepny w ofercie kilkunastu banków działających na polskim rynku.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies