Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowość dla klientów Twisto. Już mogą korzystać z Blika

Firma wprowadziła także konto z zestawieniem transakcji

Polska spółka czeskiego fintechu Twisto, która oferuje zakupy internetowe w formule "kup teraz, zapłać później", udostępniła swoim klientom nową formę płatności. Mogą już korzystać z Blika. Dotychczas firma umożliwiała klientom zapłatę przelewem na konto.

Przeczytajcie także: Twisto rezygnuje z dodatkowych opłat za opóźnienie w spłacie

Nowym udogodnieniem dla korzystających z Twisto jest też bezpłatne, indywidualne konto użytkownika zawierające zestawienie wszystkich zrealizowanych zakupów oraz informacje o statusie związanych z nimi płatności.

Twisto działa na polskim rynku od września ubiegłego roku. Firma oferuje odroczone płatności za zakupy internetowe. Klienci mogą zamawiać produkty w sieci, a pieniądze przeznaczone na te wydatki oddać po 21 dniach. W spółkę zainwestował bank ING, który jej usługę wprowadził do bramki płatniczej imoje. W Polsce firma pośredniczyła dotychczas w ponad 10 tys. transakcji dokonanych w 130 aktywnie współpracujących z nią sklepach.

Przeczytajcie także: Blik miał prawie 100 mln transakcji w 2018 roku

Szef Twisto w Polsce, Krzysztof Blinowski powiedział, że firma pracuje obecnie nad udostępnieniem klientom wielowalutowej karty do płatności w sklepach internetowych i podczas zakupów w sklepach stacjonarnych w Polsce i za granicą. Stanie tym samym do walki z Revolutem. Wcześniej fintech zapowiadał już, że zaoferuje taką kartę w połowie tego roku.

Przypomnę też, że pod koniec lutego Twisto znalazło się w grupie czeskich instytucji finansowych, które jako pierwsze wdrożyły płatności za pomocą Apple Pay. Założyciel i prezes spółki Michał Smida stwierdził wtedy, że dla jego firmy był to "strzał w dziesiątkę" i w przyszłości - choć nie ujawnił nawet przybliżonej daty - Apple Pay będzie też wdrożone w polskiej wersji platformy.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies