Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nie macie maserati? To może chcecie kartę z jego logo?

Lion’s Bank wprowadził do oferty kolejną metalową kartę kredytową, tym razem ze znakiem firmowym legendarnej marki samochodów

Bank z lwem w logo, będący oddziałem Idea Banku stworzonym do obsługi najbardziej zamożnych klientów, lubuje się w sprzedaży niecodziennych kart kredytowych. W 2013 roku wprowadził do oferty metalową kartę o nieregularnym kształcie głowy lwa. Teraz jego klienci będą mogli nabyć pierwszą na świecie lakierowaną, metalową kartę kredytową z logo Maserati.

Niestety, właścicielami nowego produktu Lion’s Banku będą mogli zostać tylko wybrani klienci, których stać na zakup luksusowego samochodu z charakterystycznym logo trójzębu. Karta jest bowiem kierowana wyłącznie do posiadaczy oraz przyszłych nabywców aut włoskiej marki. To ogranicza krąg potencjalnych uzytkowników do kilkudziesięciu osób rocznie, bo tyle samochodów sprzedaje w naszym kraju ten producent. Za najtańszy model firmy Maserati zapłacimy w salonie ok. 300 tys. zł.

A jakie są koszty korzystania z "Maserati World Elite MasterCard by Lion’s Bank"? Jeżeli nie macie samochodu uprawniającego do zakupu tego produktu taka wiedza jest Wam zbędna. Jeżeli natomiast jeździcie maserati prowizja za obsługę karty zapewne nie ma dla Was większego znaczenia. Ważne, że płacąc za kolację w ekskluzywnej restauracji możecie to zrobić wyjątkową kartą. Bo kto bogatemu zabroni?

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies