Wcześniej możliwość korzystania z nowego rozwiązania zyskali ubezpieczeni w Link4
Na stronie internetowej operatora telekomunikacyjnego Play znajdziecie już informację, że firma obsługuje płatności powtarzalne inicjowane przy pomocy systemu Blik. Play instruuje swoich klientów, że aktywować nowy instrument płatniczy mogą przy okazji płatności za rachunek na stronie internetowej telekomu lub za pośrednictwem serwisu Play24.
Ponadto Play przypomina klientom, że jeśli dotychczas regulowali należności za usługi telekomunikacyjne przy pomocy polecenia zapłaty, to po aktywacji płatności powtarzalnych Blikiem powinni pamiętać o jego odwołaniu. Jeśli natomiast dotychczas opłacali faktury przy pomocy płatności cyklicznej kartą bankową – to zostanie ona automatycznie anulowana w momencie aktywacji powtarzalnych transakcji Blikiem.
Produkcyjne wdrożenie nowej usługi operator Blika ogłosił w tym tygodniu, ale o tym, że nad takim rozwiązaniem pracuje, informował już dwa lata temu. Początkowo z usługi mogli korzystać wyłącznie klienci towarzystwa ubezpieczeniowego Link4. Póki co też aktywować płatności powtarzalne Blikiem mogą tylko klienci ING oraz Pekao. Kolejni partnerzy mają pracować nad wdrożeniem usługi.