Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO wyłącza aplikację Token iPKO. I zapowiada wdrożenie autoryzacji mobilnej

Token iPKO ma zostać wyłączony w ciągu najbliższych tygodni

PKO poinformował na swojej stronie internetowej o zamiarze rychłego wyłączenia Tokena iPKO. To aplikacja mobilna pozwalająca generować jednorazowe kody służące do autoryzacji operacji zlecanych w internetowym serwisie transakcyjnym. PKO zapowiada, że wyłączy Token iPKO w ciągu najbliższych tygodni. Wówczas klienci korzystający z tego rozwiązania stracą m.in. możliwość potwierdzania przelewów internetowych.

Przeczytajcie także: PKO wprowadza kartę dla kibiców futbolu. Zobaczcie jak wygląda

Bank zachęca klientów do autoryzacji operacji za pomocą haseł jednorazowych wysyłanych w SMS-ach. Aby korzystać z tej metody, należy ją wybrać w ustawieniach dostępnych po zalogowaniu na rachunek internetowy. PKO radzi po wykonaniu tej czynności usunąć również Token iPKO z serwisu transakcyjnego oraz odinstalować aplikację ze swojego smartfona.

Przeczytajcie także: PKO uruchomił księgowość dla małych firm

Jednocześnie bank przypomina, że wkrótce w IKO udostępni nowe narzędzie do potwierdzania przelewów, a mianowicie mobilną autoryzację. To rozwiązanie, które powoli staje się standardem na polskim rynku. Umożliwia zatwierdzanie transakcji za pośrednictwem bankowej aplikacji mobilnej. Innowacja została już wykorzystana m.in. przez mBank, ING czy Santander.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies