Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awans w Diners Club. Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu

Masztakowska pracuje w organizacji od prawie 15 lat

Diners Club Polska informuje o ważnej, personalnej zmianie w dziale sprzedaży i marketingu. Na stanowisko dyrektora awansowano Monikę Masztakowską, która zastąpiła Pawła Kałudowa. Nowa dyrektor objęła swoją funkcję z początkiem marca bieżącego roku.

Przeczytajcie także: Oto najbardziej wpływowe kobiety w polskich płatnościach

Monika Masztakowska z firmą związana jest od blisko 15 lat. Pracę w Diners Club rozpoczęła jako menadżer ds. marketingu i PR w 2004 r. Przez ostatnie 3 lata była menadżerem ds. sprzedaży, a wcześniej przez prawie dwa lata wspierała dział rozwoju produktu. Przez cały czas budowała sieć sprzedaży kart wydawcy oraz wzmacniała jego wizerunek. Od marca 2019 r. odpowiada za koordynację wszystkich działań z zakresu marketingu i sprzedaży całej firmy.

Przeczytajcie także: Magdalena Borowik obejmie stanowisko w KNF

Zanim nowa dyrektor marketingu i sprzedaży trafiła do Diners Club była związana z firmami z obszaru finansów. Doświadczenie zdobywała realizując projekty między innymi dla banku BPH, Kredyt Banku czy PKO BP. Jest absolwentką wydziału matematyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz podyplomowych studiów public relations na Akademii Ekonomicznej.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies