Masztakowska pracuje w organizacji od prawie 15 lat
Diners Club Polska informuje o ważnej, personalnej zmianie w dziale sprzedaży i marketingu. Na stanowisko dyrektora awansowano Monikę Masztakowską, która zastąpiła Pawła Kałudowa. Nowa dyrektor objęła swoją funkcję z początkiem marca bieżącego roku.
Monika Masztakowska z firmą związana jest od blisko 15 lat. Pracę w Diners Club rozpoczęła jako menadżer ds. marketingu i PR w 2004 r. Przez ostatnie 3 lata była menadżerem ds. sprzedaży, a wcześniej przez prawie dwa lata wspierała dział rozwoju produktu. Przez cały czas budowała sieć sprzedaży kart wydawcy oraz wzmacniała jego wizerunek. Od marca 2019 r. odpowiada za koordynację wszystkich działań z zakresu marketingu i sprzedaży całej firmy.
Zanim nowa dyrektor marketingu i sprzedaży trafiła do Diners Club była związana z firmami z obszaru finansów. Doświadczenie zdobywała realizując projekty między innymi dla banku BPH, Kredyt Banku czy PKO BP. Jest absolwentką wydziału matematyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz podyplomowych studiów public relations na Akademii Ekonomicznej.