Do czasu usunięcia problemu klienci Santandera mogą korzystać bez prowizji z obcych bankomatów
Santander Bank Polska na swoim profilu na Facebooku poinformował dziś rano o problemach ze swoją siecią bankomatów. Obecnie nie są możliwe wpłaty ani wypłaty gotówki we wszystkich urządzeniach z logo Santandera.
W komunikacie bank informuje ponadto, że klienci mogą dokonywać wypłat gotówki bezpłatnie Blikiem z bankomatów innych sieci. Santander zadeklarował również, że do czasu usunięcia awarii transakcje kartami z urządzeń obcych zostaną zwolnione z prowizji.
Wcześniej bank zapowiadał prace konserwacyjne sieci bankomatowej, które miały być prowadzone z 3 na 4 marca, w godzinach 22.00–6.00. Najwyraźniej coś poszło nie tak i przerwa została przedłużona.
Santander przeprasza klientów za utrudnienia i zapewnia, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem sprawności swoich urządzeń.
AKTUALIZACJA
Po godz. 11.30 biuro prasowe Santandera poinformowało, że awaria została usunięta. Bankomaty i wpłatomaty banku mają działać już poprawnie i klienci mogą z nich korzystać bez problemów.