Nowe możliwości w zakresie płatności za ubezpieczenia firma chce udostępnić klientom w drugiej połowie tego roku
Ubezpieczyciel zapowiada, że klient kupujący polisę na platformie Moja Aviva będzie mógł zapłacić z wykorzystaniem metody "one click". Firma chce zrezygnować z używanej obecnie bramki płatniczej pośredniczącej w przelewie pieniędzy z karty lub konta na rzecz
bezpośrednich płatności.
Klient
Avivy będzie mógł więc skorzystać z szybkiej płatności, o ile wcześniej poda numer swojej karty oraz będzie np. przedłużał polisę na kolejny rok. Albo też będzie mógł zapłacić za pomocą
Blika, a w wersji mobilnej skorzystać z Apple Pay i
Google Pay. – Udostępnimy nowe możliwości płatnicze w drugiej połowie tego roku – zapowiedział dziś dyrektor ds. cyfryzacji Avivy Krzysztof Biernacki.
Ubezpieczyciel liczy, że liczba klientów, którzy będą aktywnie korzystać z jego platformy, wzrośnie do 500 tys. w tym roku, z około 330 tys. na koniec 2018 r. Firma w styczniu wprowadziła możliwość zgłaszania online szkód i roszczeń w ramach ubezpieczeń komunikacyjnych AC, także z poziomu urządzeń mobilnych. W przyszłości tym rozwiązaniem obejmie kolejne rodzaje ubezpieczeń.