Do nowego rozwiązania mają dostęp zarówno klienci banku jak i spółki Millennium Leasing
Millennium podkreśla, że dzięki tej nowej opcji klienci banku jak i jego firmy leasingowej mogą obsługiwać produkty bankowe i leasingowe po zalogowaniu się na swój firmowy rachunek.
Bank informuje, że eBOK leasingowy pozwala na realizację płatności, monitorowanie zobowiązań oraz obsługę formalną. Firmy mogą korzystać z takich funkcji jak: lista umów, harmonogramy umów, lista faktur (rozrachunki); szczegóły faktur (rozliczenie płatności), prezentacja ubezpieczeń, zarzadzanie fakturą elektroniczną, opłaty dodatkowe i dostęp do skrzynki wiadomości. Platforma pozwala również na ustawienia powiadomień SMS informujących o wystawionej nowej fakturze, zbliżającym się terminie wymagalności i przekroczonym terminie spłaty. Wspólni klienci obydwu instytucji, czyli banku i spółki leasingowej, mają w serwisie możliwość spłaty rat za
leasing.
Andrzej Gliński z zarządu
Millennium, zapowiedział rozszerzanie serwisu internetowego Millenet o kolejne funkcje przydatne dla firm, a w przypadku modułu leasingowego o bardziej złożone rozwiązania jak szersza obsługa ubezpieczeń czy możliwość zamawiania dodatkowych usług.
Przypomnę, że pod koniec grudnia bank Millennium uruchomił moźliwość
mobilnej autoryzacji oraz chatbota w
aplikacji na urządzenia z systemem Android, który pozwala na głosowe lub tekstowe zlecanie kilku czynności na rachunku, m.in. wykonanie przelewu.