Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard podsumowuje finał WOŚP. Ponad 770 tys. zł z Twittera, eSkarbonek i aukcji Rolls-Royce’a

Taka kwota wpłynie na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dzięki wsparciu tej organizacji

Po raz drugi w trakcie finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy działały eSkarbonki, czyli "wirtualne puszki". Dzięki temu wolontariusze Orkiestry mogli wygenerować i udostępniać znajomym swój unikalny link np. w portalach społecznościowych, za pomocą którego darczyńcy wpłacali pieniądze z wykorzystaniem bezgotówkowych płatności online. Dodatkowo można było skorzystać z głównej eSkarbonki na stronie WOŚP. Łącznie zebrano w ten sposób dokładnie 317 702 zł, czyli o prawie 150 tys. zł więcej niż rok temu.
Przeczytajcie także: eSkarbonki, iWolontariusz, eSztab i Rolls-Royce Silver Shadow na licytacji

Natomiast już szósty raz organizowana była akcja na Twitterze z użyciem hashtagu #MastercardGrazWOŚP. Za pierwszy tweet lub retweet jednego użytkownika z tym hashtagiem Mastercard zadeklarował przekazanie 5 złotych na konto Orkiestry. Łącznie podczas niedzielnego finału użytkownicy opublikowali 32 962 wpisów i tym samym w ciągu 24 godzin zebrano prawie 165 tys. zł. Firma chcąc docenić zaangażowanie internautów podwyższyła tę kwotę do 250 tys. zł.

Do końca stycznia potrwa jeszcze aukcja, z której dochód w całości zostanie przekazany na konto WOŚP. Licytowany jest Rolls-Royce model Silver Shadow z 1975 r., wyremontowany i stuningowany w studiu braci Collins, czyli Polaków Rafała i Grzegorza Chmielewskich, którzy w Londynie założyli firmę przerabiającą najdroższe i najbardziej wyjątkowe samochody świata dla gwiazd showbiznesu i sportu. Aktualna cena za to auto przekroczyła już 210 tys. zł. Pracownicy z warszawskiego biura firmy, wyposażeni w terminale płatnicze, przyłączyli się też do kwestowania na ulicach stolicy.

Przeczytajcie także: Dzięki eSkarbonkom i akcji twitterowej na konto Fundacji wpłynie 375 tys. zł

W sumie dzięki wpłatom darczyńców do eSkarbonek i datkom przekazanym wolontariuszom ze sztabu Mastercard, a także dzięki akcji #MastercardGraZWOŚP i dotychczasowej kwocie z licytacji limuzyny, na konto Orkiestry trafi zatem co najmniej 778 tys zł, które zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. To kwota ponad dwa razy większa niż rok temu.
KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies