Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Curve docenia klientów znad Wisły. Polska będzie jednym z sześciu krajów, w których fintech otworzy biura

Brytyjska spółka chwali się także, że w dziesięć miesięcy od komercyjnego startu udało jej się pozyskać 300 tysięcy klientów

Brytyjski Curve zapowiada otwarcie swoich biur w sześciu europejskich krajach. Co ciekawe wśród nich wymieniona została Polska. Może to sugerować, że wśród klientów Curve jest sporo Polaków. Pozostałe rynki, w których fintech chce założyć przedstawicielstwa, to Francja, Niemcy, Włochy, Portugalia i Hiszpania. W 2019 r. Curve ma się pojawić także na rynku amerykańskim.

Przeczytajcie także: Karty wszystkich banków w jednym plastiku

Przy okazji fintech chwali się, że od zakończenia testów beta aplikacji, czyli przez dziesięć miesięcy, pozyskał 300 tys. klientów. Z drugiej strony podaje, że z jego usług korzysta 100 tys. osób. Nie wiem, jak intepretować te mocno rozbieżne dane. Aplikacji i karty Curve obecnie mogą używać mieszkańcy 27 krajów Europy.

Przeczytajcie także: Garmin Pay w kolejnym banku

O tym jak działa Curve, szczegółowo pisałem w tym miejscu. Przypomnę, że fintech oferuje aplikację, do której można podpiąć karty płatnicze różnych wydawców. Użytkownik otrzymuje nowy plastik z logo Mastercarda, którym może płacić w ciężar rachunku każdej innej karty podłączonej do Curve. Transakcje walutowe rozliczane są po kursach międzybankowych, a dzięki funkcji "Go Back in Time", czyli "cofnij się w czasie" można przenieść płatność na inną kartę do 14 dni po przeprowadzeniu transakcji.

Warto przypomnieć, że biuro w Krakowie ma już Revolut, a miesiąc temu swoje usługi Polakom zaczął oferować jego niemiecki konkurent, bank N26.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies