Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
KIR podliczył Black Friday w internecie. Wydaliście o 176 proc. więcej niż średnio w jeden dzień października

Z danych systemu Paybynet wynika, że tego na pojedyncze zakupy w sieci wydaliście 190 zł

Według danych systemu Paybynet w Black Friday, czyli w dniu wielkich promocji na zakupy internetowe wydaliście średnio 190 zł. To o ponad 30 proc. więcej niż w podobny dzień w poprzednim miesiącu. W paździeniku średnia wartość koszyka wynosiła nieco ponad 146 zł.
Tegoroczny Black Friday wygrał z kojarzonym przede wszystkim z handlem internetowym zakupowym poniedziałkiem zwanym Cyber Monday. W poniedziałek średnia kwota zakupów wynosiła 160 zł. Choć i tak było to prawie o jedną piątą więcej od wydatków w październiku.

Przeczytajcie także: KIR rozszerza sieć akceptacji Paybynetu
Patrząc na liczbę i wartość wszystkich transakcji dokonanych w piątkowe i poniedziałkowe dni wyprzedaży, które otwierały sezon przedświątecznych zakupów, były one wyraźnie lepsze dla branży e-commerce od "zwykłych" dni internetowego handlu. Z danych KIR wynika, że w Czarny Piątek liczba przelewów wzrosła o 23 proc. porównując z Cyber Monday i o niemal 112 proc. w porównaniu do średniej dziennej z października.
Podsumowując natomiast całą wartość produktów kupionych w Black Friday i Cyber Monday także widać, że do internetowych sprzedawców popłynęła wielka fala pieniędzy. W wyprzedażowy piątek suma wydatków odnotowana w Paybynet była wyższa o 90 proc. od poniedziałkowych obrotów i o niemal 176 proc. większa od średniego jednodniowego październikowego bilansu e-handlu. Zdaniem wiceprezesa KIR Dariusza Marcjasza z roku na rok listopadowe szaleństwo zakupowe w Polsce rośnie, a Black Friday zakorzenił się w świadomości konsumentów i sprzedawców lepiej niż wyprzedażowy internetowy poniedziałek.
Przeczytajcie także: W polskim e-commerce nadal królują gotówka i pay by linki

Paybynet to szybki przelew internetowy, podobny do znanych pay by linków. Z tą różnicą, że system oferowany przez KIR umożliwia przesyłanie pieniędzy natychmiastowo i bezpośrednio na rachunek odbiorcy oraz bez korzystania z pośrednictwa zewnętrznej firmy, jak dzieje się to przy pay by linkach.
KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies