W ten sposób bank kontynuuje akcję podkreślającą rolę kobiet w społeczeństwie i gospodarce
Do 22 listopada możecie głosować na projekt grafiki, jaka znajdzie się na nowej karcie płatniczej BGŻ BNP Paribas. Wybierać możecie za pośrednictwem strony internetowej nazmiany.pl spośród pięciu projektów przygotowanych przez artystów. Wszystkie w charakterystyczny dla autorów sposób przedstawiają wizerunki kobiet.
Jak mówi Dariusz Maciołek z BGŻ BNP Paribas, zwycięski projekt znajdzie się wkrótce wśród wzorów kart płatniczych dostępnych dla klientów banku. – Nie wykluczamy, że będzie to więcej nić jeden projekt – powiedział przedstawiciel BGŻ BNP Paribas. Nowe wzory będą mogły się znaleźć np. na debetówkach wydawanych do rachunków osobistych.
Najnowszy pomysł tego banku to kontynuacja zapoczątkowanej we wrześniu kampanii zwracającej uwagę na rolę kobiet w społeczeństwie i gospodarce. Jej elementem są spoty reklamowe, w których bank zastanawia się dlaczego kobiet nie ma na banknotach. Złośliwi obserwatorzy od razu wytknęli jednak bankowi, że kobiet nie ma nie tylko na banknotach, ale i w liczącym dziesięć osób zarządzie tej instytucji.