Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa rozwija tokenizację. 20 nowych partnerów w jej systemie

Nowe podmioty współpracujące z Visą mają pomóc w rozpowszechnieniu tokenizacji wśród tysięcy obsługiwanych przez nich sklepów internetowych i milionów konsumentów na świecie

Do grona podmiotów korzystających z systemu Visa Token Service dołączyli dziś agenci rozliczeniowi oraz partnerzy technologiczni: Adyen, AsiaPay, Braintree, Checkout.com, Cherri Tech, CyberSource, Elavon, Ezidebit, eWAY, Fit-Pay, Giesecke & Devrient, PayPal, Payscout, Rambus, SafeCharge, SecureCo, Square, Stripe, Worldpay i YellowPepper. Firmy te mogą lub wkrótce będą mogły dokonywać tokenizacji kart Visy. Organizacja podkreśla, że to "ważny krok na dalszej drodze do zabezpieczenia płatności konsumentów w handlu cyfrowym".
Przeczytajcie także: Visa ułatwi korzystanie z tokenizacji
System Visa Token Service oferuje kolejną warstwę zabezpieczenia internetowych transakcji płatniczych. W miejsce danych wrażliwych posiadaczy kart np. numeru karty czy daty jej ważności, wprowadzono cyfrowy identyfikator (tzw. token). Jest on unikalny dla sprzedawcy lub partnera oferującego bramki płatnicze dla agentów rozliczeniowych.
W praktyce polega to na tym, że podczas zakupów na odległość numer karty zastępuje się innym numerem, czyli właśnie tokenem. Jest on przypisany do jednego urządzenia, z którego wykonujecie płatności, albo jednego sklepu, z którego korzystacie używając karty. Taki token nie może być wykorzystany w innym miejscu niż w tym, dla którego został nadany. Dzięki temu jego kradzież np. przez hakerów nie niesie ze sobą ryzyka straty pieniędzy zdeponowanych na rachunku powiązanym z kartą.
Przeczytajcie także: Numery kart całkowicie znikną z sieci
Od wprowadzenia Visa Token Service w 2014 roku, do tej platformy dołączyło ponad 60 globalnych podmiotów (teraz kolejnych 20) ubiegających się o wydawanie tokenów działających na 40 rynkach. W tym gronie są m.in. producenci urządzeń mobilnych, detaliści prowadzący sprzedaż w internecie, dostawcy usług płatniczych i agenci rozliczeniowi. Według ekspertów technologia ta nie tylko zwiększa bezpieczeństwo po stronie konsumentów i właścicieli sklepów, ale też zwiększa wygodę i tempo internetowych zakupów, dzięki zmniejszeniu liczby kroków potrzebnych do wykonania płatności w sieci.
KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies