Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polskie ePłatności rozwijają ofertę internetową. I rezygnują z marki PayLane

Brand przejętej spółki PayLane będzie zastępowany stopniowo marką PeP

We wczorajszym komunikacie prasowym spółka Polskie ePłatności poinformowała o udostępnieniu Blika dla sklepów obsługiwanych przez firmę PayLane. Przypomnę, że firma ta niedawno została przejęta przez PeP i wygląda na to, że marka ta wkrótce zniknie z rynku. Tak wynika z wczorajszego komunikatu, w którym PeP piszą, że za obsługę transakcji Blikiem w internecie odpowiadać będzie "e-commercowa część firmy Polskie ePłatności, funkcjonująca wcześniej jako marka PayLane".

Przeczytajcie także: Polskie ePłatności wchodzą do internetu

Informację tę potwierdziła agencja PR obsługująca PeP. Powiedziano mi, że marka PeP jest lepiej rozpoznawalna na polskim rynku stąd decyzja, by w przyszłości zastąpiła brand PayLane w środowisku e-commerce. Proces ma jednak odbywać się stopniowo. Dlatego w sieci wciąż funkcjonuje strona internetowa PayLane, ale przy komunikacji nowych wdrożeń, takich jak właśnie Blik, firma skupia się na marce PeP.

Przeczytajcie także: PayLane wdraża Apple Pay

Polskie ePłatności to jeden z pięciu największych na polskim rynku operatorów terminali płatniczych. Z danych udostępnionych przez spółkę wynika, że na koniec ubiegłego roku obsługiwała ok. 68 tys. urządzeń. Większymi sieciami zarządzają firmy eService i First Data Polcard a porównywalnymi – Pekao, i Elavon. Przejęcie PayLane przez PeP to druga w ostatnim czasie akwizycja zrealizowana przez rzeszowską spółkę. Wcześniej firma przejęła terminalową część biznesu Kolportera.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies