Nie można też zalogować się do systemu internetowego i aplikacji mobilnej
Jeden z czytelników Cashless poinformował redakcję wysylając wiadomość na adres alert@cashless.pl, że są problemy z zalogowaniem się na konto w Credit Agricole. Nie udało mu się to zarówno przez komputer jak i aplikację mobilną. Wcześniej odrzucona została jego płatność kartą wydaną przez ten bank. Część z tych informacji potwierdza biuro prasowe CA.
Jak wynika z uzyskanych tam informacji, tuż przed godziną 12.00 pojawiły się problemy w systemie informatycznym banku. Nie można w tej chwili logować się na rachunki poprzez bankowość elektroniczną. Natomiast transakcje kartami powinny przebiegać normalnie. Wyjątek dotyczyć ma osób, których salda rachunków w wyniku przejścia systemu banku w tryb offline nie zostały w porę zaktualizowane.
CA przeprasza klientów za niedogodności i deklaruje, że prowadzi prace mające na celu usunięcie awarii. Powinno to się udać w ciągu najbliższych kilkudziesięciu minut. Gdy tylko tak się stanie, poinformuję Was o tym.
AKTUALIZACJA
Przed godziną 13 biuro prasowe CA poinformowało, że awaria została usunięta.