Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Allegro Smart. To nowa oferta, dzięki której możecie mieć bezpłatne dostawy zakupów internetowych

Usługa ma zapewne powstrzymać odpływ klientów do zagranicznych platform e-commerce

Jesli nie kupujecie w sieci ze względu na wysokie koszty dostaw zamówionych towarów, to nowa oferta Allegro powinna Was zainteresować. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej firma zademenstrowała nową usługę Allegro Smart. Dzięki niej za abonament w wysokości 49 zł rocznie (lub 39 zł na pół roku) możecie skorzystać z 365 darmowych dostaw produktów.

Przeczytajcie także: Podpis elektroniczny może się przydać

Allegro Smart ma oczywiście swoje ograniczenia. Po pierwsze, aby dostawa mogła być zrealizowana bezpłatnie, wartość zamówienia w pojedynczym sklepie nie może być niższa od 40 zł. Ponadto usługa nie obejmuje przesyłek kurierskich. Dostawy realizowane będą za pośrednictwem paczkomatów InPostu, placówek Poczty Polskiej, Ruchu, stacji Orlen i sklepów Żabka oraz Freshmarket. Łącznie jest to 15 tys. punktów w kraju. Allegro Smart obejmie także dostawy realizowane za pomocą listów poleconych dostarczanych przez Pocztę Polską.

Abonament obejmuje także bezpłatne zwroty z użyciem paczkomatów lub punktów odbioru. Użytkownicy Allegro Smart będą także mogli korzystać z wybranych dla nich ofert produktów w specjalnych cenach. Wszystkie zakupy na Allegro objęte są programem ochrony kupujących, a posiadacze abonamentu Smart dostaną dodatkowo gwarancję zwrotu pieniędzy w ciągu dwóch dni roboczych. Na starcie (usługa uruchamiana jest dzisiaj) w ramach bezpłatnych dostaw dostępnych ma być 30 mln ofert, a ich liczba ma sukcesywnie rosnąć.

Przeczytajcie także: TU Europa stawia na e-commerce

Nowa oferta Allegro to zapewne reakcja na zmiany zachodzące w polskim e-commerce. Nie jest tajemnicą, że coraz więcej kupujących składa zamówienia na zagranicznych platformach, w tym tych z Chin. Zakładam więc, że Allegro Smart ma za zadanie powstrzymanie odpływu klientów na konkurencyjne platformy. Cel może zostać osiągnięty, o ile jakość usług takich firm jak InPost będzie na odpowiednim poziomie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies