Brytyjski fintech ma już nad Wisłą prawie 170 tys. klientów indywidualnych i obsługuje ponad tysiąc firm
Revolut, brytyjski fintech oferujący kartę prepaid i aplikację pozwalającą wymieniać waluty po kursie międzybankowym poinformował dzisiaj, że w pierwszych miesiącach lata odnotował 35-proc. wzrost liczby nowych klientów w Polsce. Fintech chwali się, że w czerwcu i lipcu liczba pobrań jego aplikacji i rejestracji nowych kont przekroczyła 50 tys. i była o jedną trzecią wyższa niż w kwietniu i maju.
W komunikacie prasowym fintech podał, że obecnie obsługuje w Polsce ponad 150 tys. klientów. Z moich informacji natomiast wynika, że w zeszłym tygodniu było to już prawie 170 tys. klientów indywidualnych. Natomiast w kwietniu i maju przybyło Revolutowi ok. 35 tys. polskich użytkowników jego aplikacji.
W całej Europie Revolut ma ponad 2 mln klientów i zrealizował 100 milionów transakcji na łączną kwotę 16 miliardów dolarów. Spółka ujawniła niedawno, że otrzymała licencję na działalność w Singapurze i zapowiedziała, że wkrótce zaoferuje swoje usługi w Azji. Brytyjski fintech wybiera się też do USA, podobnie jak jego niemiecka konkurencja N26. Mobilny bank z Berlina chce zadebiutować za oceanem w I kw. 2019 r. o czym pisałem dzisiaj w tym tekście.