Dzisiejsza aktualizacja aplikacji mobilnej Credit Agricole umożliwia aktywację nowych funkcji klientom, którzy korzystają z rachunków wycofanych z oferty banku
Na początku kwietnia Credit Agricole zaoferował swoim klientom nowe rachunki, których funkcjonalność zawiera m.in. przelewy w systemie Express Elixir oraz płatności mobilne Blik. Niestety, z tych dwóch usług nie mogli korzystać klienci posiadający stare rachunki, wycofane z oferty wraz z wprowadzeniem nowych. Od dziś to już nieaktualne.
W markecie Google Play (zakładam, że podobnie stało się albo wkrótce się stanie w App Store) pojawiła się aktualizacja aplikacji Credit Agricole, która umożliwia aktywację Blika i przelewów Express Elixir także użytkownikom starych kont. Aby móc skorzystać z tych funkcji, należy w systemie bankowości elektronicznej podpisać aneks do umowy o prowadzenie rachunku.
Niestety, proces ten nie jest automatyczny - po podpisaniu aneksu należy poczekać, aż tę samą czynność wykona pracownik banku. Jak długo może to trwać? Podpisałem aneks dzisiaj ok. godz. 8 rano. Informację o podpisaniu go przez pracownika CA otrzymałem ok. godz. 10.
Natomiast jeśli chodzi o Blika, to wciąż nie mogą go używać klienci Pekao. Wcześniej zapowiadano, że usługa zostanie wdrożona w pierwszych dniach czerwca. Tak też sugerowała spółka zarządzająca systemem, bo w dokumentacji trwającej obecnie loterii promocyjnej napisała, iż klienci Pekao będą mogli w niej uczestniczyć od początku bieżącego miesiąca. Jak udało mi się dowiedzieć nieoficjalnie, Pekao kończy już prace wdrożeniowe, ale dopracowuje funkcję wypłat z bankomatów i to jest powód tego nieznacznego opóźnienia.