Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BGŻ BNP Paribas udostępnił Blika. Ale nie ustrzegł się przy okazji błędów

Aktualizacja apki zawierająca Blika pojawiła się w markecie Google Play w przedświąteczną sobotę rano

Dzięki najnowszej aktualizacji aplikacji mobilnej klienci BGŻ BNP Paribas mogą przy pomocy kodów Blik wyciągać gotówkę z bankomatów oraz płacić w sklepach internetowych i stacjonarnych. Wciąż nie mogą wykonywać przelewów na numer telefonu odbiorcy, czyli tzw. transakcji P2P. Ta funkcja, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami przedstawicieli BGŻ BNP Paribas ma zostać udostępniona w późniejszym terminie.

Przeczytajcie także: Nowe banki w Android Pay

Przy okazji najnowszej aktualizacji wprowadzającej Blika BGŻ BNP Paribas nie ustrzegł się jednak błędów, o czym można przekonać się czytając wpisy użytkowników apki w Google Play. Najczęściej skarżą się, że po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji aplikacja uporczywie wyświetla komunikat z informacją o konieczności wgrania nowszej wersji oprogramowania.

Przeczytajcie także: Raiffeisen Polbank uruchomił testy Blika

BGŻ BNP Paribas jest dziesiątym bankiem na polskim rynku, którego klienci mogą korzystać z Blika. W pierwszej kolejności trafił on do aplikacji banków będących udziałowcami spółki Polski Standard Płatności zarządzającej Blikiem. Są wśród nich Alior, BZ WBK, ING, mBank, Millennium i PKO. Z Blika mogą też korzystać klienci należących do mBanku Orange Finansów, T-Mobile Usług Bankowych, należących do Aliora oraz Getinu. Ostatnie testy prowadzi Raiffeisen Polbank. W jego przypadku wdrożenie produkcyjne planowane jest na połowę stycznia 2018 r.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies