Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Banki SGB wprowadzają nowe, wspólne konto z kartą i aplikacją mobilną. W przyszłym roku zaoferują Android Pay

Nowy rachunek kosztuje tylko jednego złotego miesięcznie, a tak niska prowizja nie jest obarczona koniecznością spełniania żadnych dodatkowych warunków

O tym, że banki spółdzielcze z grupy SGB pracują nad nową wspólną ofertą, mogliście dowiedzieć się jako pierwsi z serwisu Cashless. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj. Dziś mogę napisać o niej bardziej szczegółowo, bo nowy rachunek już jest dostępny w oddziałach większości banków SGB. Wczoraj podczas konferencji Laboratorium Przyszłości First Data nową ofertę zaprezentował Robert Tórz z SGB. Cashless był partnerem medialnym tego wydarzenia.

Przeczytajcie także: Znaczny spadek liczby rachunków w bankach

Bazą dla nowej oferty jest rachunek o nazwie "Konto za złotówkę". Jego charakterystyczną cechą jest niska prowizja za prowadzenie wynosząca tylko jeden złoty miesięcznie. Wysokość prowizji nie jest uzależniona od spełnienia jakichkolwiek warunków. Wydawana do rachunku karta Mastercard jest bezpłatna, podobnie jak nowa aplikacja mobilna Portfel SGB przygotowana przy współpracy z firmą First Data Polcard.

Jak wiecie, apka już jest na rynku od dawna. Dotąd jednak umożliwiała jedynie transakcje zbliżeniowe HCE powiązaną z nią kartą Visy. To nadal jest możliwe, ale od teraz aplikacja pozwala też na dodanie do niej dowolnej karty wydanej przez SGB. W przyszłości aplikacja ma być rozwijana w kierunku pełnoprawnej bankowości mobilnej z możliwością wykonywania przelewów. Przedstawiciel SGB nie zdradził jednak, kiedy aplikacja zyska te nowe funkcje.

Przeczytajcie także: Express Elixir już w systemie Inteligo

Wiadomo natomiast, że w przyszłym roku, klienci SGB będą mogli korzystać z płatności Android Pay. Początkowo będą musieli zainstalować aplikację Google’a, ale docelowo będą mogli aktywować to rozwiązanie bezpośrednio w aplikacji Portfel SGB. Wejściu na rynek nowej oferty spółdzielców towarzyszyć będzie startująca jutro kampania reklamowa obejmująca m.in. spoty w ogólnopolskich telewizjach. Jak powiedział przedstawiciel SGB, to pierwsza tak duża wspólna dla banków SGB kampania reklamowa.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies