Od dziś przeglądając opisy restauracji w największym serwisie turystycznym online możecie zamówić jedzenie bez wychodzenia z domu
Jeśli korzystacie z serwisu TripAdvisor, to doskonale wiecie, że poza możliwością przejrzenia ofert hoteli czy linii lotniczych z całego świata, obejrzenia niezliczonej ilości zdjęć obiektów turystycznych z najdalszych zakątków globu czy pozyskania informacji o interesujących Was miejscach i recenzji tych lokacji, jedną z dostępnych opcji jest przyjrzenie się ofercie punktów gastronomicznych. Od dziś, dzięki współpracy grupy Takeaway.com (m.in. właścicielowi marki Pyszne.pl) oraz portalu TripAdvisor możecie zamówić jedzenie z tych właśnie lokali.
Postanowiłem sprawdzić, jak to działa w rzeczywistości. Niestety niezależnie od tego, czy korzystam z wersji mobilnej strony TripAdvisor, czy aplikacji, jeśli klikam w przycisk "Zamów online" jestem przenoszony do przeglądarki internetowej na stronę mobilną Pyszne.pl, a nie do samej aplikacji, którą również mam zainstalowaną w telefonie. To mało wygodne. Jak zapewniają przedstawiciele Pyszne.pl, na razie tak właśnie będzie, ale nie wykluczają, że w przyszłości może to się zmienić.