Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pyszne.pl i TripAdvisor powalczą z UberEats? Nowa oferta na rynku dostaw online

Od dziś przeglądając opisy restauracji w największym serwisie turystycznym online możecie zamówić jedzenie bez wychodzenia z domu

Jeśli korzystacie z serwisu TripAdvisor, to doskonale wiecie, że poza możliwością przejrzenia ofert hoteli czy linii lotniczych z całego świata, obejrzenia niezliczonej ilości zdjęć obiektów turystycznych z najdalszych zakątków globu czy pozyskania informacji o interesujących Was miejscach i recenzji tych lokacji, jedną z dostępnych opcji jest przyjrzenie się ofercie punktów gastronomicznych. Od dziś, dzięki współpracy grupy Takeaway.com (m.in. właścicielowi marki Pyszne.pl) oraz portalu TripAdvisor możecie zamówić jedzenie z tych właśnie lokali.

Przeczytajcie także: Zbyt mocno kochacie gotówkę, by z niej zrezygnować

Jak czytam w komunikacie, współpraca ta zakłada integrację sieci 30 tys. restauracji umieszczonych w Takeaway.com z serwisem TripAdvisor we wszystkich jego wersjach dostępnych zarówno poprzez przeglądarki internetowe jak i aplikacje mobilne.

Postanowiłem sprawdzić, jak to działa w rzeczywistości. Niestety niezależnie od tego, czy korzystam z wersji mobilnej strony TripAdvisor, czy aplikacji, jeśli klikam w przycisk "Zamów online" jestem przenoszony do przeglądarki internetowej na stronę mobilną Pyszne.pl, a nie do samej aplikacji, którą również mam zainstalowaną w telefonie. To mało wygodne. Jak zapewniają przedstawiciele Pyszne.pl, na razie tak właśnie będzie, ale nie wykluczają, że w przyszłości może to się zmienić.

Przeczytajcie także: Drony dostarczą paczki startując ze sterowców

Moim zdaniem Pyszne.pl i TripAdvisor współpracując ze sobą mogą stanowić poważną konkurencję dla UberEATS np. w Polsce, ale tylko jeśli poprawią user experience swojego rozwiązania. W samej Warszawie Pyszne.pl ma w ofercie jedzenie z 850 punktów gastronomicznych. UberEats dowozi posiłki z 500 lokali w stolicy i od niedawna ze 100 w Poznaniu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies