Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Android Pay z kartami wydanymi przez Citi w Polsce już działa. Choć Wy nie możecie jeszcze z tego skorzystać

Wdrożenie przez Bank Handlowy płatności mobilnych od Google’a jest na ostatniej prostej

Kilka dni temu w serwisie Cashless mogliście przeczytać tekst na temat niespodzianki, jaką koncern Google zrobił użytkownikom Android Pay z Polski z okazji Halloween. Płacąc zbliżeniowo w terminalu przy pomocy smartfona, na ekranie telefonu można zobaczyć potwierdzenie transakcji w postaci okolicznościowej animacji. To zupełnie jak Google Doodle pokazujące się od czasu do czasu w wyszukiwarce internetowej.

Przeczytajcie także: Google świętuje Halloween

Tekst autorstwa Piotra Dziubaka spotkał się z niemałym zainteresowaniem czytelników, którzy m.in. w mejlach do redakcji Cashless przesyłali zrzuty z ekranów swoich smartfonów dowodzące, że im także udało się uchwycić halloweenową animację. Na jednym z nich znalazła się karta Mastercard wydana przez Citi. Zrzut wygląda tak:

Rzecz w tym, że Handlowy oficjalnie nie udostępnił jeszcze płatności Android Pay swoim klientom. Wcześniej deklarował jednak, że stanie się to w IV kw. bieżącego roku. Wygląda na to, że terminu tego uda się dotrzymać. Biuro prasowe banku podtrzymało dziś tę deklarację. Z przesłanej do mnie informacji wynika, że obecnie z płatności Android Pay korzystać może zamknięte grono osób testujących usługę na potrzeby wdrożenia.

Przeczytajcie także: Operator Jakdojade rozwija płatności mobilne

Z kolei z informacji uzyskanych od banków oferujących Android Pay na polskim rynku wynika, że na koniec III kw. płatności te miały ok. 150 tys. użytkowników – dwa razy więcej niż na koniec czerwca. Obecnie mogą z nich korzystać klienci Aliora, BZ WBK, mBanku, T-Mobile Usług Bankowych, Euro Banku, Nest Banku i BGŻ BNP Paribas. Plany w tym zakresie, oprócz Citi Handlowego, mają także Getin, ING, Plus i SGB.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies