Oprogramowanie zawierało błędy i operator sam zdecydował o wycofaniu jego nowej wersji ze sklepu Apple’a
Ci z Was, którzy używają iPhone’ów, już pewnie zauważyli, że wkrótce po ostatniej aktualizacji ze sklepu App Store zniknęła aplikacja SkyCash. Jak wyjaśnia Monika Kubacka z biura prasowego SkyCash Poland, aplikacja w wersji na urządzenia z system iOS została udostępniona z drobnym błędem.
– Gdy tylko go znaleźliśmy, wstrzymaliśmy możliwość pobierania nowej wersji przez naszych użytkowników. Z powodu problemów z App Store nie mogliśmy udostępnić poprawionej wersji od razu – wyjaśnia Kubacka. Jednocześnie zapewnia, że nowa wersja aplikacji jest w fazie certyfikowania przez Apple. – Gdy tylko się ponownie pojawi w sklepie, poinformujemy o tym użytkowników. Mamy nadzieję, że nastąpi to najszybciej, jak tylko się da – podkreśla Monika Kubacka.
SkyCash wprowadza zmiany nie tylko w aplikacji, ale i w regulaminie, który zacznie obowiązywać od 18 listopada 2017 r. Operator zrezygnuje wtedy z funkcji doładowywania konta poprzez usługę Premium SMS, a w zamian zaoferuje kredyt w aplikacji. Więcej pisałem o tym w tym tekście.