Bank coraz wyraźniej zachęca klientów do logowania na rachunki poprzez nowy serwis transakcyjny i zapowiada nowości w aplikacji
Od kilku miesięcy klienci T-Mobile Usług Bankowych, marki zarządzanej wspólnie przez Aliora i niemiecki telekom, mają do dyspozycji nowoczesny system transakcyjny przygotowany w RWD. Dzięki temu wygodnie korzysta się z niego zarówno na komputerach jak i urządzeniach mobilnych, np. tabletach. Stary serwis nie został jednak wyłączony a posiadacze rachunków bieżących w TMUB mogli na równych prawach logować się na nie poprzez stary jak i nowy system. Teraz to się zaczyna zmieniać.
Przeczytajcie także: T-Mobile Usługi Bankowe oddają opłaty za karty
Od kilku dni osoby logujące się na konto TMUB poprzez stronę główną banku są domyślnie przekierowywane do nowego systemu transakcyjnego. Otrzymały też informację, że wciąż mogą logować się do starego serwisu, ale na stronie nie ma już odpowiedniego linku. Aby dostać się do starego serwisu, należy ręcznie wpisać adres https://online.t-mobilebankowe.pl/ib/login.html Docelowo stary system zostanie oczywiście wyłączony, ale na razie nie jest znana dokładna data, kiedy do tego dojdzie.
Przeczytajcie także: Nowe konto od Aliora
Biuro prasowe T-Mobile Usług Bankowych informuje też o nowościach w aplikacji mobilnej. Od niedawna umożliwia ona składanie wniosku o kredyt gotówkowy oraz zarządzanie powiadomieniami na temat zmian na rachunku. Bank zapowiada, że w najbliższym czasie na urządzeniach z systemami Android i iOS udostępni także możliwość logowania do aplikacji za pomocą biometrii odcisku palca. Biometria na urządzeniach mobilnych ma być także wykorzystana do autoryzacji transakcji wykonywanych za pośrednictwem internetowego serwisu (tzw. mobilna autoryzacja). Bank nie podaje jednak konkretnej daty tego wdrożenia.