Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Jest nowe logo i strona KNF przygotowana po cyberataku na poprzednią wersję

W zamierzeniach twórców nowa strona ma lepiej eksponować kwestie związane z bezpieczeństwem klientów

Internautów odwiedzających dziś stronę Komisji Nadzoru Finansowego czeka niespodzianka. Zobaczą bowiem całkiem nową witrynę, na której wreszcie panuje porządek. Dodatkowo została przystosowana do korzystania nie tylko na komputerach, ale i na urządzeniach o mniejszym wyświetlaczu. Niespodzianką jest też nowe logo KNF. Strona wygląda teraz tak:



Jak widać, głównym elementem nowej witryny KNF są zajawki najważniejszych artykułów umieszczone w tzw. sliderze umożliwiającym ich przewijanie. Przyciąga też uwagę czerwony pasek biegnący przez całą szerokość ekranu. Obecnie znajduje się tam komunikat o problemach kolejnej kasy oszczędnościowo-kredytowej. Domyślam się, że na pasek trafiać będą informacje, które KNF uzna za szczególnie ważne. Na stronie brakuje klasycznego menu, które zastąpiono tzw. hamburger menu – to ukłon w stronę czytelników korzystających ze smartfonów.

Przeczytajcie także: KNF zbuduje nową stronę internetową

Przedstawiciele KNF zapowiedzieli budowę nowej strony internetowej, po tym jak poprzednia została zhakowana przez cyberprzestępców. W lutym tego roku ujawniono, że witryna internetowa KNF-u zarażała komputery odwiedzających ją złośliwym oprogramowaniem. Do dziś chyba do końca nie wiadomo, kto był autorem tego ataku oraz jaki cel mu przyświecał. Wykryły go służby bezpieczeństwa banków komercyjnych.

Przeczytajcie także: Atak na KNF - prokuratura wszczyna śledztwo

Po tym, gdy wyszło na jaw, iż strona KNF rozsiewa malware, została zablokowana na kilka dni. Szef nadzoru Marek Chrzanowski zapowiedział później rychłe uruchomienie nowej. – Przygotowując nowe rozwiązanie informatyczne chcielibyśmy lepiej wyeksponować kwestie związane z bezpieczeństwem klientów instytucji finansowych – mówił cytowany w depeszy przez Polską Agencję Prasową. Czy to się udało? Oceńcie sami.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies