Usługa zwiększa bezpieczeństwo pieniędzy zgromadzonych na rachunku
To nie jest nowe rozwiązanie na polskim rynku, ale nie można jeszcze powiedzieć, że jest standardem. W ofercie ma je kilka banków, wkrótce będą miały następne (np. BZ WBK), a już od teraz mogą z niego korzystać klienci ING Banku Śląskiego. Mowa o czasowym blokowaniu kart.
Przeczytajcie także: BZ WBK wprowadzi czasowe blokowanie kart
Jak pisze bank do swoich klientów, kartę mogą czasowo zablokować w internetowym systemie Moje ING oraz w aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Po zablokowaniu wszystkie transakcje mają być odrzucane. Jeśli w ciągu 30 dni karta zostanie odblokowana, będzie można z niej ponownie normalnie korzystać. Natomiast po miesiącu od blokady karta zostanie automatycznie zastrzeżona. Funkcje blokowania i odblokowania karty znajdują się w sekcji "Dane i ustawienia – Bezpieczeństwo" oraz w sekcji "Karty i płatności telefonem".
Przeczytajcie także: Raiffeisen Polbank wprowadza program #korzystaj
A przy okazji, jestem ciekaw, czy po ostatniej awarii systemu informatycznego Śląskiego nadal macie kłopoty z logowaniem na rachunek przez internet. Mnie wciąż zdarza się, że system nie rozpoznaje mojego hasła. Mogę się zalogować dopiero wtedy, gdy ponownie nadam to samo hasło potwierdzając operację jednorazowym kodem. Dajcie znać w komentarzu lub wyślijcie e-mail na adres kontakt@cashless.pl, czy zdarza Wam się to samo, czy to tylko mój pech.