Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Są porównywarki kredytów i ubezpieczeń. Teraz będzie także porównywarka dostawców terminali POS

Serwis w jednym miejscu zgromadzi informacje o ofercie operatorów terminali i integratorów płatności online. To może być świetne narzędzie dla firm planujących rozpoczęcie akceptacji kart czy pay by linków

Compay, bo tak nazywać się będzie nowy serwis, ma wystartować już w marcu. Jak mówią jego twórcy, Compay ma zebrać w jednym miejscu oferty wszystkich operatorów płatności, co samo w sobie będzie ogromnym ułatwieniem dla firm zainteresowanych ich usługami. Oferty mają być przedstawione w usystematyzowany sposób tak, by łatwo można było porównać je ze sobą.

Przeczytajcie także: Coraz bliżej do bezpłatnego terminala w każdym urzędzie

Serwis ma obejmować operatorów kierujących swe usługi do firm działających zarówno w świecie online, tzn. sprzedających swoje produkty i usługi tylko poprzez platformy internetowe, jak i tych, które posiadają także punkty stacjonarne lub świadczą usługi mobilnie (np. taksówkarze) czy w domu u klienta (np. kosmetyczka, masażysta, dostawcy jedzenia).

Powodem powstania serwisu jest rosnące zapotrzebowanie na przejrzystość rynku operatorów płatności bezgotówkowych, jaka zdaniem twórców Compay jest postulowana przez obecnych i przyszłych akceptantów. Dziś mają ogromne trudności w porównaniu ofert na przykład kilku operatorów terminali i wybraniu najkorzystniejszej dla siebie, gdyż są one prezentowane w sposób uniemożliwiający łatwe sparametryzowanie.

Przeczytajcie także: Od lutego zmiany w opłatach mBanku

I w tym aspekcie widzę największe wyzwanie dla powodzenia przedsięwzięcia, jakim jest Compay. Bo to, że jest potrzebne, nie ulega wątpliwości. Pytanie, czy operatorzy płatności zechcą się otworzyć na tyle, by jego funkcjonowanie było możliwe. Zdaniem twórców serwisu tak, bo działalność Compay przełoży się na przyspieszenie rozwoju płatności bezgotówkowych, co w długoterminowej perspektywie będzie korzystne dla wszystkich, a więc także dla firm żyjących z biznesu płatniczego.

Jednym z inwestorów Compay jest znany w branży finansowej Miłosz Brakoniecki. W przeszłości pracował w BZ WBK, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój bankowości elektronicznej. Obecnie zasiada w zarządzie firmy doradczej Obserwatorium.biz oraz jest członkiem rady nadzorczej Diners Club Polska.

Serwis Cashless będzie partnerem medialnym porównywarki Compay.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies