Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Uwaga! Awaria bankowości elektronicznej w BZ WBK

Klienci nie mogą zalogować się na konto przez internet. Przez chwilę były też problemy z aplikacją mobilną

Nowy rok kiepsko zaczął się dla klientów BZ WBK. Czytelnik Cashless w mailu wysłanym na adres alert@cashless.pl poinformował, że nie działa bankowość elektroniczna tej instytucji.

Przeczytajcie także: SGB – bank z systemem w technologii RWD

Biuro prasowe BZ WBK potwierdza, że mogą występować pewne utrudnienia w dostępie do jego usług oraz deklaruje, że pracuje nad ich usunięciem. Jednocześnie zapewnia, że karty powinny działać normalnie. Normalnie działa już także aplikacja mobilna BZ WBK choć przez chwilę po zalogowaniu do niej nie można było wykonywać operacji finansowych.

Przeczytajcie także: Jest projekt ustawy o Centralnej Bazie Rachunków

Gdy tylko awaria zostanie usunięta, poinformuję Was o tym, aktualizując ten tekst. Pamiętajcie, że każda awaria w banku to okazja dla cyberprzestępców. Często wykorzystują takie sytuacje zachęcając do zalogowania się na konto na podrobionej stronie serwisu bankowego. Jeżeli zatem macie problem z dostaniem się na rachunek przez internet a musicie to szybko zrobić, nie kombinujcie, tylko zadzwońcie do call center swojego banku.

Aktualizacja

Przed chwilą, ok. godz. 14.20 BZ WBK ogłosił, że udało mu się usunąć awarię. Bank przeprasza wszystkich za utrudnienia.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: BZ WBK

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies