Klienci nie mogą zalogować się na konto przez internet. Przez chwilę były też problemy z aplikacją mobilną
Nowy rok kiepsko zaczął się dla klientów BZ WBK. Czytelnik Cashless w mailu wysłanym na adres alert@cashless.pl poinformował, że nie działa bankowość elektroniczna tej instytucji.
Biuro prasowe BZ WBK potwierdza, że mogą występować pewne utrudnienia w dostępie do jego usług oraz deklaruje, że pracuje nad ich usunięciem. Jednocześnie zapewnia, że karty powinny działać normalnie. Normalnie działa już także aplikacja mobilna BZ WBK choć przez chwilę po zalogowaniu do niej nie można było wykonywać operacji finansowych.
Gdy tylko awaria zostanie usunięta, poinformuję Was o tym, aktualizując ten tekst. Pamiętajcie, że każda awaria w banku to okazja dla cyberprzestępców. Często wykorzystują takie sytuacje zachęcając do zalogowania się na konto na podrobionej stronie serwisu bankowego. Jeżeli zatem macie problem z dostaniem się na rachunek przez internet a musicie to szybko zrobić, nie kombinujcie, tylko zadzwońcie do call center swojego banku.
Aktualizacja
Przed chwilą, ok. godz. 14.20 BZ WBK ogłosił, że udało mu się usunąć awarię. Bank przeprasza wszystkich za utrudnienia.