Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowi partnerzy w Priceless Specials. Jest też kolejny bank

MasterCard rozwija program lojalnościowy kierowany do użytkowników kart z jego logo

Priceless Specials to program, którym na początku sierpnia tego roku MasterCard zastąpił oferowany dotąd Rewards. Charakterystyczną cechą nowego rozwiązania ma być wykorzystanie analizy danych, dzięki którym program uczy się zachowań klientów i przygotowuje oferty spersonalizowane pod ich potrzeby. Podobny projekt od jesieni ubiegłego roku pod nazwą Oferty prowadzi także Visa. O ile jednak z Ofert Visy mogą korzystać użytkownicy wszystkich kart z logo tej organizacji, o tyle o tym, kto może korzystać z Priceless Specials, decydują banki – wydawcy kart MasterCarda.

Przeczytajcie także: Zapaść na rynku kart kredytowych trwa

Dotychczas banków oferujących wybranym klientom program lojalnościowy MasterCarda było dziesięć. Wśród nich m.in. Alior, Getin, PKO BP, mBank czy Raiffeisen Polbank. Dziś grono to powiększyło się o nową instytucję, a mianowicie zrzeszenie banków spółdzielczych BPS. Przedstawiciele MasterCarda zadeklarowali, że w najbliższym czasie zamierzają zintensyfikować rozmowy z wydawcami kart, by zasięg Priceless Specials szybko urósł.

Tymczasem na dzisiejszej uroczystości związanej z ogłoszeniem planów rozwojowych programu, MasterCard zaprezentował także kilku nowych partnerów, którzy oferować będą bonusy płacącym kartami z jego logo. Wśród nich znalazły się takie firmy jak: W.Kruk, Decathlon, Orsay, Esotiq, New Balance czy Chocolissimo.

Przeczytajcie także: Rośnie liczba transakcji kartami w hurtowniach

Priceless Specials, podobnie zresztą jak Visa Oferty, to odpowiedź organizacji płatniczych na zmiany w zakresie stawek interchange. Prowizja ta, będąca dochodem banku z tytułu obsługi transakcji kartami, ostatnio została mocno obniżona w wyniku administracyjnych regulacji. W rezultacie większość banków przestała finansować promocję używania kart. Programy lojalnościowe organizacji płatniczych w większym stopniu finansowane są teraz przez sieci handlowe.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies