Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Blik został partnerem kampanii "We did it in Poland"

Kampania realizowana jest pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

"We did it in Poland" to kampania podkreślająca globalny potencjał rozwiązań stworzonych nad Wisłą. Inicjatywa podejmowana jest pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, a za jej realizację odpowiada Fundacja WłączeniPlus. Kampania ma przeciwdziałać szkodliwym stereotypom, budować zainteresowanie europejskich partnerów i inwestorów współpracą z polskimi firmami oraz zwrócić uwagę mediów na potencjał naszej gospodarki.

Przeczytajcie także: Blik pozytywnie wpływa na wzrost PKB w Polsce

Inauguracja kampanii odbyła się wczoraj w Brukseli, podczas "The Competitiveness & Security Business Summit 2025". Wydarzenie było pretekstem do dyskusji o konkurencyjności, innowacjach i bezpieczeństwie europejskiego biznesu.

– Kampania "We did it in Poland" udowadnia, z jak wielu projektów, które powstają i rozwijają się w Polsce, możemy być dumni. Niezależnie od tego, czy spojrzymy na branżę fintech, nowe technologie i przemysł, czy rozwiązania nastawione na wspieranie zrównoważonego rozwoju, mamy się czym chwalić na arenie międzynarodowej. Cieszy nas, że Blik jest częścią kampanii, która pokazuje Polskę jako kraj ambitnych ludzi i konkretnych innowacji – powiedziała Monika Król, wiceprezeska Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika.

Przeczytajcie także: Dzieci już mogą korzystać z Google Pay w Polsce

W komunikacie prasowym o starcie kampanii Blik podał też, że zgodnie z danymi firmy doradczej EY, w porównaniu z innymi systemami płatności mobilnych w Europie, odnotował najwyższą liczbę transakcji w 2023 r. – ponad 1,7 mld. W ubiegłym roku liczba ta jeszcze wzrosła, przekraczając 2,4 mld. Niecałe dwa tygodnie temu hiszpański system Bizum chwalił się, że jest największym systemem płatności mobilnych w Europie Zachodniej. Tymczasem obsługuje "tylko" miliard transakcji rocznie. Więcej na ten temat w tekście Bizum, hiszpański odpowiednik Blika rozważa integrację z Wero.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies