Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Nowa odsłona serwisu Mój Allianz: klienci w jednym miejscu znajdą swoje ubezpieczenia, w tym te kupione jeszcze w Avivie

W serwisie Mój Allianz klient znajdzie komplet informacji o swoich polisach i zgłoszonych z nich roszczeniach, a także sam opłaci składkę czy zgłosi wybrane rodzaje szkód

Allianz poinformował o sfinalizowaniu połączenia serwisów obsługowych dla klientów posiadających ubezpieczenia spod marki Allianz, jak i byłej Avivy (którą Allianz przejął). Teraz klienci znajdą informacje o swoich produktach w jednym serwisie: Mój Allianz. Ubezpieczyciel podkreśla, że połączenie serwisów klienckich było dla niego szczególnie ważnym, a jednocześnie jednym z ostatnich kroków w integracji.

Przeczytajcie także: Dane KNF po III kw. 2024: strata w OC to już 328,8 mln zł

Dzięki integracji serwisu Allianza z platformą odziedziczoną po Avivie klienci mają teraz jeden punkt logowania do swojego konta oraz jedne dane dostępowe. W nowej odsłonie serwisu Mój Allianz zobaczą w jednym miejscu swoje ubezpieczenia życiowe i majątkowe, a także zgłoszone z nich szkody i roszczenia. Znajdą też dane kontaktowe do swoich agentów ubezpieczeniowych.

Przeczytajcie także: Generali umożliwia agentom zakładanie własnych, spersonalizowanych sklepów internetowych

W zależności od posiadanego ubezpieczenia, w serwisie Mój Allianz klient może też dokonać niektórych czynności samoobsługowo, np. zapłacić składkę, zmienić fundusze kapitałowe w ubezpieczeniach na życie, zgłosić wiele zdarzeń, w tym wypadkowych i związanych z urodzeniem dziecka, dołączyć dokumenty o zgłaszanej szkodzie lub zdarzeniu, czy wybrać wariant rocznicowy w przypadku ubezpieczeń na życie.

O zmianach związanych z rebrandingiem dawnej MojejAvivy oraz planach udostępnienia jej funkcjonalności klientom Allianza mogliście przeczytać w wywiadzie, jakiego serwisowi cashless.pl udzielił przy okazji ogłaszania fuzji Marcin Kulawik – wówczas szef operacji i IT w Allianzu, dziś prezes towarzystwa.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies