Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PolCard udostępnił wpłaty na kartę w sieci sklepów Dino

To trzecia duża sieć handlowa, po Żabce i Empiku, w której wprowadzono nową usługę

Biuro prasowe Fiserv Polska (właściciel marki PolCard) podało informację o nowym wdrożeniu w sieci sklepów Dino. Od teraz klienci odwiedzający markety tej firmy mogą skorzystać z usługi wpłaty gotówki na konto bankowe za pośrednictwem terminala płatniczego. Rozwiązanie dostępne jest dla użytkowników kart Mastercard i Visa oraz aplikacji PolCard Pay, która pozwala przeprowadzić proces weryfikacji tożsamości osoby wpłacającej. Więcej na temat tej aplikacji przeczytacie w tekście W apce Polcard Pay pojawiła się wyszukiwarka punktów umożliwiających wpłaty gotówki na kartę.

Przeczytajcie także: Oto największe firmy pożyczkowe na polskim rynku

– W sieci sklepów Dino skorzystać można również z usługi cashback, która umożliwia wypłatę gotówki przy okazji robienia zakupów. Teraz na terminalach płatniczych sieci wdrożyliśmy funkcję wpłaty na kartę. To także kolejny krok na drodze do pokonania barier infrastrukturalnych, które w dobie cyfryzacji sektora bankowego napotykają mieszkańcy mniejszych miejscowości i wsi – powiedział cytowany w komunikacie prasowym Tomasz Przepiórka, dyrektor departamentu klientów korporacyjnych w Fiserv Polska.

Dino, które posiada prawie 2,6 tys. sklepów w całej Polsce, głównie w mniejszych miejscowościach, jest trzecią dużą siecią handlową, w której udostępniono usługę wpłat na kartę. Wcześniej wprowadzono ją w sklepach Żabka oraz w salonach Empiku.

Przeczytajcie także: Nowe, ciekawe narzędzie od insurtechu Insly

– W Mastercard od dawna promujemy równy dostęp do usług finansowych. Chociaż liczba osób wykluczonych cyfrowo i finansowo systematycznie maleje, to nadal istnieje potrzeba podjęcia działań w tym zakresie, a takie usługi jak wpłata na kartę pomagają zmniejszyć bariery w dostępie do nowoczesnych technologii i usług finansowych – komentuje Kamila Kaliszyk, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w polskim oddziale Mastercard.

Usługa wpłaty na konto za pośrednictwem terminala została stworzona z myślą o tym, aby klienci w celu zdeponowania gotówki nie musieli szukać wpłatomatów czy oddziałów swojego banku. To może być szczególnie istotne dziś, gdy liczba placówek bankowych konsekwentnie spada, a sieć wpłatomatów jest ograniczona.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies