Wyższe są limity dzienne i pojedynczej transakcji w przypadku przelewów na telefon i na czyjąś prośbę
ING poinformował o zmianie limitów transakcyjnych Blik w aplikacji Moje ING: przelewów na telefon oraz na czyjąś prośbę. Do tej pory maksymalny limit pojedynczego przelewu na telefon Blik oraz przelewu na czyjąś prośbę wynosił 500 zł. Nowy limit to 1 tys. zł. Jeśli chodzi o limit dzienny, dotychczas jego wartość nie mogła przekroczyć 1 tys. zł, obecnie można w ten sposób przelać do 2 tys. zł. Zmiany dotyczą klientów indywidualnych i przedsiębiorców.
Bank podwyższył też limit Prośby o przelew, a więc formy przelewu Blik, jaki można wysłać w aplikacji Moje ING do osób, które mają Blika i konto w banku, który oferuje usługę "Prośba o przelew BLIK". Teraz można wysłać jednorazową prośbę o przelanie do 1 tys. zł (wcześniej 500 zł). W ciągu dnia można wysłać maksymalnie 30 próśb o przelew na łączną kwotę 1 tys. zł.
Kolejną zmianą jest możliwość samodzielnego ustawienia limitów przez klientów. Wcześniej były one ustawione odgórnie przez bank. Nadal domyślną maksymalną kwotą przelewu pozostaje 500 zł (jednorazowo) i 1 tys. zł (limit dzienny), ale klient może podnieść limit do wartości maksymalnych lub ustawić go poniżej domyślnego progu.
Limity można zmienić w swoim profilu w Moim ING – w zakładce "ustawienia" lub w szczegółach Blika. Co ważne, z wyższych limitów mogą korzystać tylko pełnoletni klienci. W przypadku kont młodzieżowych maksymalne kwoty przelewów się nie zmieniają.
Fot. Maciej Bednarek