Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Koniec VeloMarketu w dotychczasowej formie. "Jesteśmy na etapie reorganizacji i wdrażania nowej koncepcji sklepu"

W najbliższym czasie oferta VeloMarketu ma zostać ograniczona do produktów związanych z transformacją energetyczną

Jeden z czytelników cashless.pl doniósł, że VeloBank podjął decyzję o zamknięciu VeloMarketu. Biuro prasowe instytucji zdementowało tę informację, ale przyznało, że bank zdecydował o zmianie koncepcji sklepu. – Po 18 miesiącach doświadczeń, analiz i obserwacji trendów zakupowych postanowiliśmy dostosować formułę platformy i oferowany asortyment do zmieniających się potrzeb klientów – powiedziała serwisowi cashless.pl Katarzyna Koper, dyrektorka departamentu PR w VeloBanku.

Przeczytajcie także: VeloBank wprowadził nowe karty płatnicze

Z jej słów wynika, że VeloMarket, który obecnie oferuje szeroki wachlarz produktów, od żywności i chemii gospodarczej, przez elektronikę i sprzęt sportowy aż po ubrania, zdecydowanie ograniczy ofertę. – Obecnie jesteśmy na etapie reorganizacji i wdrażania nowej koncepcji. Naszym celem jest skupienie się na wyspecjalizowanym asortymencie, bazującym na towarach z segmentu szeroko pojętej transformacji energetycznej oraz poszerzonym o produkty automotive – powiedziała Katarzyna Koper.

VeloMarket to tzw. marketplace, czyli platforma, na której swoje produkty oferują różne sklepy i sprzedawcy. Na polskim rynku niekwestionowanym liderem marketplace'ów jest Allegro, które odpowiada za kilkadziesiąt procent sprzedaży w e-commerce nad Wisłą. W przeszłości wiele firm próbowało konkurować z Allegro, ale jak dotąd nikomu nie udało się odebrać tej spółce palmy pierwszeństwa na rynku. Ostatnio gorycz porażki przełknąć musiała np. krakowska firma Comarch, która próbowała powalczyć z Allegro za pośrednictwem platformy wszystko.pl – bez sukcesu: platformę zamknięto na początku bieżącego roku.

Przeczytajcie także: VeloBank został przejęty przez amerykanski fundusz inwestycyjny

Natomiast VeloMarket wystartował wiosną 2023 r. i był pomysłem VeloBanku na to, żeby wyróżnić się na tle konkurencji w okresie, gdy bank ten intensywnie szukał inwestora. Teraz, jak dowiaduję się nieoficjalnie, inwestor ten (amerykański fundusz Cerberus) prowadzi przegląd projektów realizowanych przez instytucję i "reorganizuje" te, które nie dają perspektyw na generowanie zysku w dającej się przewidzieć przyszłości. Jedną z ofiar tego przeglądu miał się stać właśnie VeloMarket.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies