Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PayPo umożliwi zakładanie konta przez mObywatela

Fintech chce też poprawić proces weryfikacji tożsamości, dzięki czemu nie będzie musiał sprawdzać bazy PESEL za każdym razem, gdy klient korzystać będzie z rozłożenia płatności na raty

Polski fintech PayPo, specjalizujący się w płatnościach odroczonych, opublikował nowy regulamin swoich usług. Znalazła się w nim pewna informacja, która może być szczególnie interesująca z punktu widzenia czytelników cashless.pl. Mowa o nowym sposobie zakładania konta i aktywacji usług PayPo. Wkrótce ma to być możliwe przy wykorzystaniu rządowej aplikacji mObywatel.

Przeczytajcie także: mBank wprowadzi cyfrową hipotekę

Obecnie klienci, którzy dotąd nie mieli żadnych relacji z PayPo, mogą zyskać dostęp do usług fintechu, potwierdzając swoją tożsamość za pomocą tzw. wideoweryfikacji (a więc nagrywając swoja twarz). Wkrótce ma to nie być już potrzebne, dzięki wykorzystaniu aplikacji mObywatel oraz polskiego dowodu osobistego. Wygląda też na to, że nowy proces weryfikacji będą musieli przejść wszyscy, także dotychczasowi klienci PayPo. Tak przynajmniej wynika z informacji kierowanej do klientów. – Jeśli posiadasz aplikację PayPo i chcesz z niej dalej korzystać, to będziesz musiał ją zaktualizować i wykonać nowy proces weryfikacji – pisze PayPo.

Przy okazji fintech chce poprawić wygodę korzystania ze swoich usług. W trakcie nowego procesu weryfikacji tożsamości PayPo będzie sprawdzać, czy numer PESEL klienta nie jest zastrzeżony. Brak zastrzeżenia będzie niezbędny, aby weryfikacja została przeprowadzona poprawnie. – Dzięki temu zyskasz dostęp do nowych produktów PayPo, w tym karty płatniczej, a przed skorzystaniem z usługi "Zapłać w ratach", nie będziemy musieli za każdym razem sprawdzać, czy twój numer PESEL jest zastrzeżony – czytam w informacji od PayPo.

Przeczytajcie także: Banki mają problem z Legimi

A jeśli chodzi o kartę płatniczą PayPo, to klienci mają zyskać możliwość korzystania z niej jeszcze w tym miesiącu. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście Karty PayPo trafią do klientów jeszcze w październiku. Prezes fintechu tłumaczy, jak i gdzie będzie można nimi płacić.

Natomiast wracając do mObywatela, to PayPo jest drugą instytucją finansową, która w tym tygodniu zapowiedziała, że umożliwi aktywowanie swoich usług za pośrednictwem tej aplikacji. Wczoraj mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że podobną decyzję podjął Santander. Więcej na ten temat w tekście Santander umożliwił zakładanie rachunków przy pomocy mObywatela. Wygląda więc na to, że wkrótce taka usługa może stać się standardowa na polskim rynku – wcześniej wdrożyło ją już kilka innych banków.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies